Hvor sikker er kondom?

Maripocita

Glad i forumet
Jeg ønsker meg barn, men mannen min vil vente litt enda før vi får barn, så han er kjempe forsiktig med det å bruke kondom . Jeg bruker ikke p-piller. Så da lurer jeg på hvor stor sjanse det er for å bli gravid når man bruker kondom. Vet at kondom er sikker men den er jo ikke 100% sikker.

(Håper den en dag ikke virker, vil ha barn)

Sikker til den sprekker [;)]
Eller hvis man stikker små hull i den så er den ikke sikker, men det er jo å lure noen [8D]

ORIGINAL: Nitah_87

ORIGINAL: Adrianna

ORIGINAL: Maripocita

Jeg ønsker meg barn, men mannen min vil vente litt enda før vi får barn, så han er kjempe forsiktig med det å bruke kondom . Jeg bruker ikke p-piller. Så da lurer jeg på hvor stor sjanse det er for å bli gravid når man bruker kondom. Vet at kondom er sikker men den er jo ikke 100% sikker.

Jeg bare lurer; hva gjør du da hvis du blir gravid? [8|] Abort?
Prøver du å bli gravid med at han bruker kondom?
Det er skikkelig avsmak å lure typen sin syns jeg, så håper ikke du tenker på å stikke hull i den eller noe...[&:]
Jeg ville heller ventet til typen var klar for å få barn, eller pratet med ham om det....

signere.. syns d bler egoistisk..

Signerer denne jeg og..

Det er skikkelig avsmak å lure typen sin syns jeg, så håper ikke du tenker på å stikke hull i den eller noe...[&:]
Jeg ville heller ventet til typen var klar for å få barn, eller pratet med ham om det....

Tror ikke hun mente at hun skulle lure han. Men at den bare sprekker
av seg selv eller noe....

ORIGINAL: jannicke T

Tror ikke hun mente at hun skulle lure han. Men at den bare sprekker
av seg selv eller noe....

Helt riktig. Jeg vil ikke lure han og jeg kommer ikke til å lure han, aldrig.
Jeg bare lurte som Jannicke sier, at den bare sprekker av seg selv..hvor stor sjanse det er at den sprekker av seg selv? Det var bare noe jeg lurte på.

Jeg kommer ALDRIG til å ta abort hvis jeg blir gravid.

At samboern hennes ikke vil ha barn, men det vil hun...
Og hun håper på at kondomen sprekker sånn at hun blir gravid...
Det vil jo si at hun kommer til å få et barn mot hans vilje...

Når jeg sier at jeg syns det burde være to om det, så mener jeg to om å få barn, ikke to om å ha sex..
Det er jo derfor det finnes prevensjon! Sånn at man skal beskytte seg mot uønsket graviditet (og sykdommer)....

ORIGINAL: silje_t

Selvfølgelig er det lov til å drømme! [;)] Men er det noe bedre det da?

Eks. Jeg hadde brukt p-piller, fordi samboern min ikke var klar for noe barn enda.
Men hvis p-pillene da ikke hadde funket, så jeg likevel hatt i bakhodet at sambo ikke ville ha barn.
Å hvis jeg da hadde behold ungen, hadde det jo vært mot hans vilje...
Jeg syns man skal være to om sånt fra dag 1 jeg.... [8|]

Men man er jo 2 om det forde....? eller? Hmm.. Jeg ble gravid IKKE PLANLAGT, men prøvde på INGEN måte å bli gravid heller... Jeg vil ALDRI, ALDRI ta abort, men sambo ville det først da satt jeg ned foten og sa nei det er ikke aktuelt.. Har jeg lurt han da? Skjønner ikke helt hva du mener nå!

At samboern hennes ikke vil ha barn, men det vil hun...
Og hun håper på at kondomen sprekker sånn at hun blir gravid...
Det vil jo si at hun kommer til å få et barn mot hans vilje...

Når jeg sier at jeg syns det burde være to om det, så mener jeg to om å få barn, ikke to om å ha sex..
Det er jo derfor det finnes prevensjon! [8|] Sånn at man skal beskytte seg mot uønsket graviditet (og sykdommer)....

Det er ikke det at han ikke vil han barn i det hele tatt, vil skal starte å prøve til neste år.Hvis jeg blir gravid før det, så kommer han til å bli kjempe glad for det, vi er to om det her, men det er ikke min feil hvis kondomet sprekker. Og det var til og med hans ide om at jeg skulle slutte med p-piller.

Kanskje jeg forklarte det litt feil da, eller ikke fortalte alt fra begynnelsen av. Sorry for det.

Dere får ha en fin dag, skal ut en tur nå.

Vi snakkes =)

KLem

Vi har kanskje brukt kondom 5 ganger så lenge vi har vært sammen..og 3 av de 5 gangene har den sprekt! hehe så 100% sikkert er det jo ikke! Mulig vi var litt vel ivrige under akten da..[:D]

Back
Topp