Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor sikker er en eggløsningstest til å sjekke graviditet med?
Synd at det er forventningene rundt deg fra andre som setter deg i denne situasjonen.. - jeg må jo si at dere kunne vært flinkere med beskyttelse for dere vet jo hva som kan skje, men at du føler du må ta abort pga hva andre tenker er veldig synd ;( - jeg håper at den testen er negativ og at du fra nå av bruker prevansjon mer bevisst. Lykke til
Å bli gravid på det verst tenkelige tidspunkt vet jeg alt om.. Min yngste gutt hadde jeg time for å fjerne...satt inne på kontoret med en jordmor med tabletten i hånda, og gråt og gråt! Vi hadde solgt huset våres, kjøpt oss tomt og skrevet under kontrakt med et husfirma. Jeg hadde nettopp fått meg ny jobb, og livet var helt perfekt! I tillegg var jo eldstamann bare 10 med gammel, og jeg hadde slett ikke lyst til at han skulle bli storebror riktig ennå. .. Men jeg klarte det ikke...jeg kunne bare ikke gjennomføre en abort.. kanskje før jeg fikk barn, men ikke nå som jeg visste hva det innebar...
Hva enn du velger må gjøre, gjør det som føles rett for deg, og som du kan leve med resten av livet..
Å kombinere studier med å få barn er det mange som gjør, så ikke la det stoppe deg. Jeg er selv student på høgskole
Oj, oj så kjapt kan det faktisk skje av og til Du får bruke god tid til å tenke deg om og finne ut kva du og din kjære vil oppi alt. Prøv å tenk litt mindre på kva alle rundt deko faktisk tenkjer og meiner. Det er de som skal ta vare på eit evt nytt barn og alt går berre ein er forberedt på det! Masse lykke til med valgets kvaler!