Hvor "sent" kom kvalmen?

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Jeg er 7+3 i dag og har så langt sluppet unna kvalmen! Har nå 3 uker ferie hvorav en uke er i syden! Er det for tidlig å juble og tro at jeg slapp unna kvalmen, eller kan den dukke opp de neste dagene/ukene? :) Noen som fikk kvalme etter uke 7?

jeg er små kvalm nå men det er nok pga antibiotikaen jeg står på...

Jeg ble dårlig rundt uke 6 begge gangene. Krysser fingrene for at formen din holder seg god:-)

Uke 6 har kvalmen kommet når jeg venta jentene. Med gutten var jeg ikke kvalm ett sekund :-D

Jeg er i uke 9 og har ikke vært noe særlig kvalm. Ikke noe som plager meg nevneverdig iallfall :-) Håper jeg slipper!

Min kom 7+0, er 7+4 idag.. Forferdelige dager, men men :)

Det er ikke sikkert du blir kvalm :) Jeg er 14 uker nå, og har egentlig ikke kjent på noe særlig kvalme - med unntak av at jeg har vært litt uvel når det er lenge siden jeg har spist. Håper du slipper unna!

Det er ikke sikkert du blir kvalm :) Jeg er 14 uker nå, og har egentlig ikke kjent på noe særlig kvalme - med unntak av at jeg har vært litt uvel når det er lenge siden jeg har spist. Håper du slipper unna!

Bortsett fra at jeg er uke 10 så er det kun når det er lenge mellom måltid jeg har kjent på kvalmen :)

Håper du og slipper unna :)

Er bikket uke 8 og hatt kvalme fra morgen til kveld i to uker nå :( Håper så inderlig at det forsvinner snart!

I starten var jeg kvalm på kveldstid etter middagsmat..så forsvant alt av symptomer mellom uke 7 og 8. Nå har kvalmen økt på igjen, blir kvalm bare etter noen munnfull med mat etter hvert måltid. 9+5 I dag.
Håper det blir litt bedre, er hos svigers på ferie og det er ikke noe gøy å pirke i maten man får servert og grine på nesa av det...:/

Jeg har vært kvalm (uten oppkast) flere uker. Nå er jeg i uke 9, og kjenner at jeg er enda mer kvalm og uggen nå enn tidligere. Sist jeg var gravid gikk kvalmen og trøttheten over i uke 10 ca

Back
Topp