Hvor sent kom deres symptomer, og hvilke? Noen som har erfaring med null og niks av symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel, nå skal jeg innrømme at jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Men når jeg først fikk bekrefta graviditeten (minst 3 uker +) hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt - annet enn litt ømme bryster og uteblitt mens. Nå tipper jeg at jeg kanskje er ett sted mellom 8-9 uker (er blitt henvist til TUL, så får vel snart svar).
Nå er hvert fall symptomene kommet for fullt. Kvalme på 3 dagen, ømme bryster, frysen +++
Ble selv beroliget av babyverden-folket at det også er normalt med lite symptomer når jeg selv følte at jeg ikke hadde noe
Ingen symptomer utenom ømme pupper Har ikke vært kvalm/kastet opp, eller hatt noen form for andre plager, 31 uker nå
Når fikk du ømme pupper da?
Fikk egentlig aldri noe spesielle symptomer jeg, men lillemor har rukket å bli 17 dagee gammelHvor sent kom deres symptomer, og hvilke? Noen som har erfaring med null og niks av symptomer?
Fikk egentlig aldri noe spesielle symptomer jeg, men lillemor har rukket å bli 17 dagee gammel
Nei forsåvidt ikke, det kom plager som bekkenløsning og blodtrykksfall osv senere i graviditeten men jeg hadde ikke følt meg gravid hadde jeg ikke visst om det så heldig der egentlig, men litt kjedelig likevel. Ventet liksom på cravings, skikkelig humørsvingninger, tisse hvert annet minutt eller noe det kunne blitt noen "morsomme" historier ut avIngen i det hele tatt?
Nei forsåvidt ikke, det kom plager som bekkenløsning og blodtrykksfall osv senere i graviditeten men jeg hadde ikke følt meg gravid hadde jeg ikke visst om det så heldig der egentlig, men litt kjedelig likevel. Ventet liksom på cravings, skikkelig humørsvingninger, tisse hvert annet minutt eller noe det kunne blitt noen "morsomme" historier ut av