Hvor sent kom deres symptomer?

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvor sent kom deres symptomer, og hvilke? Noen som har erfaring med null og niks av symptomer?

Vel, nå skal jeg innrømme at jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Men når jeg først fikk bekrefta graviditeten (minst 3 uker +) hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt - annet enn litt ømme bryster og uteblitt mens. Nå tipper jeg at jeg kanskje er ett sted mellom 8-9 uker (er blitt henvist til TUL, så får vel snart svar).

Nå er hvert fall symptomene kommet for fullt. Kvalme på 3 dagen, ømme bryster, frysen +++

Ble selv beroliget av babyverden-folket at det også er normalt med lite symptomer når jeg selv følte at jeg ikke hadde noe :)

Ingen symptomer utenom ømme pupper ☺️ Har ikke vært kvalm/kastet opp, eller hatt noen form for andre plager, 31 uker nå ☺️

Vel, nå skal jeg innrømme at jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Men når jeg først fikk bekrefta graviditeten (minst 3 uker +) hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt - annet enn litt ømme bryster og uteblitt mens. Nå tipper jeg at jeg kanskje er ett sted mellom 8-9 uker (er blitt henvist til TUL, så får vel snart svar).

Nå er hvert fall symptomene kommet for fullt. Kvalme på 3 dagen, ømme bryster, frysen +++

Ble selv beroliget av babyverden-folket at det også er normalt med lite symptomer når jeg selv følte at jeg ikke hadde noe :)

Uff, håper det gir seg snart! Man vil liksom ha litt symptomer, men den kvalmen kan man være foruten! Ja er fint å vite det er flere der ute :) Man blir så bekymret når ingenting kjennes

1. Graviditet var jeg 9 uker før jeg visste at jeg var gravid. Så veldig uklare symptomer Husker ikke med andre mann.
Med nr 3 nå hadde jeg hadde mens murringer i korsryggen som første symptom, det kom ganske tidlig. Og jeg hadde akkurat det samme noen mnd før som endte i SA så jeg kjente igjen følelsen av murringene. Ellers hadde jeg nok ikke tenkt så mye over det.
Etterhvert kom også tørste og ømme bryst.
Etter det ballet det på seg.

Ømme bryster kom rundt uke 6, sammen med litt kvalme (ikke spesielt kvalm eller ofte, men innimellom), frøs mye frem til uke 11 ca. og litt ligamentamerter (igjen med trykk på lite). Det meste ga seg rundt uke 10-12, nå merker jeg ingenting bortsett fra litt "trykk" i magen innimellom, er i uke 18.

Det som er rart er jo at "alt" er vanlig, fra null symptomer til bekkenløsning før positiv test og ekstreme varianter av det meste. :)

Murring fra 8-9 dpo (3-4 dager etter innsett)
Bekkenløsning 4+ noe
Kvalme med oppkast jevnt over 5+1 tror jeg

Veldig lite frem til uke 8,da kom det mye :)

Jeg hadde nesten ingen symptomer før uke 8 og klarte nesten ikke å tro helt på at jeg var gravid. Men da kom det en del murringer som varte ut resten av 1.trimester. Samtidig kom også en enorm tretthet, følte jeg kunne sovne når som helst hvor som helst.

Beste tegn hos meg er uteblitt mens, ikke kvalm i starten og ikke typiske tegn... sånn etter uke 9 en gang vond i magen inni mellom...

Kun kastet opp om jeg har gått på pencelin eller av megler mat ol... ikke jevnt og kansje 5 ganger til sammen... litt ømme pupper noen få ganger...

Men merket jo magen vokste.

Lite vondt bekken osv... så du trenger ikke å
Merke mye, 35 uker nå og jobber fortsatt fult...

Med første hadde jeg bare murringer til midten av uke 6 tror jeg. Med andre hadde jeg kun murringer og en liten blødning i uke 5 også kom slappheten og kvalmen i uke 8.

Ingen i det hele tatt? :eek:
Nei forsåvidt ikke, det kom plager som bekkenløsning og blodtrykksfall osv senere i graviditeten men jeg hadde ikke følt meg gravid hadde jeg ikke visst om det så heldig der egentlig, men litt kjedelig likevel. Ventet liksom på cravings, skikkelig humørsvingninger, tisse hvert annet minutt eller noe det kunne blitt noen "morsomme" historier ut av:rolleyes:

Nei forsåvidt ikke, det kom plager som bekkenløsning og blodtrykksfall osv senere i graviditeten men jeg hadde ikke følt meg gravid hadde jeg ikke visst om det så heldig der egentlig, men litt kjedelig likevel. Ventet liksom på cravings, skikkelig humørsvingninger, tisse hvert annet minutt eller noe det kunne blitt noen "morsomme" historier ut av:rolleyes:

Ikke sant! Godt å høre om slike historier også! Man er jo heldige, men samtidlig skulle man gjerne kjent noe! Om det så er bare ømme pupper

Back
Topp