hvor sent har dere testet positiv?

Melek :)

Glad i forumet
hvilken uke var du i? og hva var grunnen til sen testing?

er selv full av gravide symptomer,og er del uker på vei om jeg er gravid da ( har ikke testet )

Jeg testet 10 dager etter forventet mens. Var ganske sikker på at jeg var gravid selv om jeg ikke hadde mange symptomer, men ventet fordi jeg ikke ville bli skuffet. Hadde BO 3 mnd tidligere så var redd noe kunne skje igjen. Mensen pleide å komme til samme tid hver mnd derfor var jeg ganske sikker

Testet en uke etter forventet mens og testen var så vidt positiv!

Bare viste at jeg var gravid, følte ikke at jeg egentlig måtte ta en test :-P

Siden jeg gikk på prevensjon og ammet tenkte jeg ikke at jeg kunne være gravid. Og siden det gikk mye omgangssyke Trodde jeg at jeg bare ble resmittet. Var 6 uker på vei:/

3 dager etter ikm ca

Jeg testet positivt i uke 6 for da kom symptomene. Testet negativ i uke 3, men uken etter blødde jeg litt. Trodde det var mensen, men var visst festeblødning :)

Var 7 uker da jeg testet positivt. Var første testen jeg tok og den var faktisk ikke sånn kjempesterk.

Hadde så vondt i det ene brystet, og sa dette til moren min. Hun sa at enten var jeg gravid eller så kunne det være tegn på at mensen var rett rundt hjørnet. Jeg var sikker på at det ikke var graviditet, men jaggu var det en spire der inne :)

Var litt over 8 uker da jeg ble testet positiv på legevakta. Følte meg dårlig og fikk diagnosen gravid :p

Back
Topp