Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg testet 10 dager etter forventet mens. Var ganske sikker på at jeg var gravid selv om jeg ikke hadde mange symptomer, men ventet fordi jeg ikke ville bli skuffet. Hadde BO 3 mnd tidligere så var redd noe kunne skje igjen. Mensen pleide å komme til samme tid hver mnd derfor var jeg ganske sikker
Siden jeg gikk på prevensjon og ammet tenkte jeg ikke at jeg kunne være gravid. Og siden det gikk mye omgangssyke Trodde jeg at jeg bare ble resmittet. Var 6 uker på vei:/
Jeg testet positivt i uke 6 for da kom symptomene. Testet negativ i uke 3, men uken etter blødde jeg litt. Trodde det var mensen, men var visst festeblødning
Var 7 uker da jeg testet positivt. Var første testen jeg tok og den var faktisk ikke sånn kjempesterk.
Hadde så vondt i det ene brystet, og sa dette til moren min. Hun sa at enten var jeg gravid eller så kunne det være tegn på at mensen var rett rundt hjørnet. Jeg var sikker på at det ikke var graviditet, men jaggu var det en spire der inne