Hvor sent har dere fått første positive test?

Capucine

Flørter med forumet
Ja, som overskriften sier lurer jeg på hvor sent dere har fått første positive graviditetstest? Da mener jeg ikke dere som har ventet helt til IKM eller dagen før og testet og fått positiv med en gang, men dere som begynte tidlig og fikk negative tester først. Forutsetter også at dere vet når dere hadde EL. Når startet dere testingen og når kom første klare positive?

lurer på det samme! hjelper deg å dytte:)

dytt! [:)]

Jeg er vel kanskje ikke den rette til å svare siden jeg ikke tempet eller visste når el var[:)] Eller det vil si jeg visste sånn noenlunde hva tid for vi hadde bare sex rundt el tider denne måneden og jeg ble jo gravid[8D] Uansett, så hadde det ikke nyttet for min del å testet før ikm for da tror jeg ikke at den hadde slått ut. Den var svak svak positiv på ikm dagen og så ble den gradvis sterkere dag for dag. Jeg tok en digital to dager etter ikm og det var da jeg skjønte at jeg faktisk var gravid[8D][:D]

Jeg prøver, for jeg er gaaanske sikker på at jeg hadde el 27 april. 12 dpo testet jeg positivt. og jeg startet tidlig med testing [;)]
Testet positivt før det, men det var på mer sensitive tester, 12 dpo testet jeg positivt på test kjøpt på apotek.

Jeg testet positiv i 6.uke første gang. Testet negativ i 5. uke. Syns nå det var litt sent=).

Jeg testet positivt 3+3 faktisk og på 3+5 testet jeg med ukeindikator hvor det sto Gravid 2-3...[:D][:D]
Har nok produsert mye hcg fort eller hatt el en uke tidligere enn ventet[:)]

Takk for svar. Jeg bare lurer litt generelt. Første gang fikk jeg nemlig ikke positiv test før et par dager over IKM, og da hadde jeg begynt å teste veldig tidlig. Nå går jeg igjen her og lurer på om jeg kanskje eller kanskje ikke er gravid. Er 13 DPO (IKM på torsdag) og har hatt blendahvite tester tre dager på rad (jada, klarer ikke la være å teste). Temper, så jeg er bombesikker på når EL var. Så lurer jeg på om det samme kan skje igjen, at jeg får sen positiv test eller om jeg bare ikke er gravid likevel? Så jeg tenkte jeg kunne høre hvor vanlig det var for andre å få sene positive tester. Vet jo at jeg vil få et svar, enten TR eller endelig positiv test, om senest et par dager uansett, men man er jo så utålmodig når man prøver da.... [:)]

sist jeg var gravid, så testet jeg ikke positivt før jeg var 5+6.. hadde da fått 2 negative tester tidligere, den første dagen før ikm, den andre en uke etter ikm og så da den siste positiv 2 uker etter ikm...

Jeg testet positivt i dag....4+2....(har testet annenhver dag i over 1 uke[:D][:D][:D]) men sist testet jeg ikke positivt før i uke 5....

ORIGINAL: elida08

sist jeg var gravid, så testet jeg ikke positivt før jeg var 5+6.. hadde da fått 2 negative tester tidligere, den første dagen før ikm, den andre en uke etter ikm og så da den siste positiv 2 uker etter ikm...

Åh, da har jeg fortsatt litt håp:) Har aldri vært så forsinka før, en uke siden ikm i går, men fremedes negativ test..

Jeg går også å venter på tr da jeg er 14 dager over, men med min førstefødte så fikk jeg posetiv test i uke 9 og med mitt andre barn fikk jeg posetiv test i uke 14! så nå går jeg rundt å venter i spenning!

Jeg går også å venter på tr da jeg er 14 dager over, men med min førstefødte så fikk jeg posetiv test i uke 9 og med mitt andre barn fikk jeg posetiv test i uke 14! så nå går jeg rundt å venter i spenning!

Testet du ikke får uke 14? For gikk ikke så lenge før testen slo ut?

det seneste jeg fikk positiv test var i uke 18 hadde null graviditets tegn bortsett fra puppene vokste, magen begynte ikke komme før i uke 20.

Back
Topp