Hvor sent fikk du første positive test?

Kinelill

Glad i forumet
Mailykken 2025
For å forlenge min egen pinebenk og holde håpet oppe, så vil jeg gjerne vite hvor sent du fikk den første positive testen din!
Nå har jeg stirret så mye på egne negative tester at jeg garantert har begynt å skjele. Men vi gir ikke opp :smiley-angelic001

Ta gjerne utgangspunkt i IKM her - dagen før? dagen etter? Noen som har en nydelig liten skapning som ikke gav positiv test før etter IKM?
Bring on babystøv og gi oss som enda håper litt motivasjon til å ikke gi opp enda :Heartpink

Hvis jeg har fått positiv etter ikm har det bare vært tullball hele greia. Fikk positiv 4+2(ivf så ingen spørsmål om lengde) og hcg ble aldri høyere enn 11
Fått positiv test tilsvarende 9dpo både med frøkna og flere aborter..

11 dpo er seneste for min del (hittil :hilarious: venter på positiv selv, 10dpo i dag)
Da krysser jeg fingrene både for at du får en positiv test i morgen, samt at jeg bare er 10 DPO i dag og ikke 12 DPO som også kan hende :hilarious:

Jeg testet negativt 8 eller 9 dpo også positivt 13 dpo første gang :)

Tror 11 dpo, og da var den suuupersvak. Er nå 25 uker på vei. Legger ved bilde.
0A7B2240-51AA-4E72-88C6-B0ACFA05B13F.jpeg

Med første testet jeg ikke før uke 5+6, men da var streken veldig sterk og kunne nok testet før og fått positiv. Prøver på nr 2 nå, og har ingen mens og er 5 dager over men negativ! Håper inderlig på at det er en sen positiv test som snart vil dukke opp:)

Jeg bør vel slå meg til ro meg at kroppen bare tuller men er selv på syklus dag 49 uten tegn til TR og negative tester..
Men håper jeg er en av de få som utvikler hcg sent...
Må sies at syklusene mine er rare.
Annenhver lang/kort men ikke mer enn 36 dager.

Jeg bør vel slå meg til ro meg at kroppen bare tuller men er selv på syklus dag 49 uten tegn til TR og negative tester..
Men håper jeg er en av de få som utvikler hcg sent...
Må sies at syklusene mine er rare.
Annenhver lang/kort men ikke mer enn 36 dager.
Vet du sikkert at du har hatt eggløsning?

Positiv test over én uke etter IKM. Vet presist når jeg hadde EL, ettersom vi bare hadde samleie én gang den måneden. ;)

Med andremann testet jeg svak positiv 2 dager før IKM.

Nei det vet jeg dessverre ikke..
Tenkte å sette igang med temping når mensen kommer tilbake
Siden syklus er så variende synes jeg det blir styrete med el tester
Temping er en fin måte å få en viss kontroll. Jeg temper selv :) Men da kan du nok ha hatt el en del senere enn vanlig, om du har hatt det

9 dpo (5 dager før IKM) med begge mine som holdt seg der.

med førstemann fikk jeg positiv test 8-9 dpo. Andremann visste jeg at jeg var gravid men testen ble ikke positiv før IKM, på dagen 14 dager etter eggløsning.

Back
Topp