Hvor selges Sviskesaft?

Sillynelly

Betatt av forumet
HS anbefaler sviskesaft til mini for treg mage. Hun påsto matbutikk skulle ha dette i barnematsortimentet. Men jeg finner kun Nestlé sviskemos, og den er det i tillegg masse plomme i. Noen som vet hvor det er å få kjøpt?
 
HS anbefaler sviskesaft til mini for treg mage. Hun påsto matbutikk skulle ha dette i barnematsortimentet. Men jeg finner kun Nestlé sviskemos, og den er det i tillegg masse plomme i. Noen som vet hvor det er å få kjøpt?

Kjøp svisker og kok selv :) da får du både pure og saft :)
 
HS anbefaler sviskesaft til mini for treg mage. Hun påsto matbutikk skulle ha dette i barnematsortimentet. Men jeg finner kun Nestlé sviskemos, og den er det i tillegg masse plomme i. Noen som vet hvor det er å få kjøpt?
Nestle skal ha det i sitt sortiment, men det er nok ikke alle dagligvarer som tar det inn. Men du kan spørre om de kan ta det inn for deg :)
 
Jeg ville heller kokt 100liter sviskesaft selv enn å kjøpt noe fra Nestle! :p

Hvorfor er det dumt med plomme? Sviske er jo tørket plomme. I mangel på sviskekompott gir vi hipps pære og plomme-fruktkompott. Har hjulpet oss godt med hard avføring som har blitt mykere :)
 
Jeg ville heller kokt 100liter sviskesaft selv enn å kjøpt noe fra Nestle! :p

Hvorfor er det dumt med plomme? Sviske er jo tørket plomme. I mangel på sviskekompott gir vi hipps pære og plomme-fruktkompott. Har hjulpet oss godt med hard avføring som har blitt mykere :)
Kan jeg spørre om hva som er galt med Nestlé sine produkter? Helt seriøst altså, 12 år siden sist jeg hadde baby og da var det ikke så mange andre alternativer i butikkhyllene enn Nestlé. Skal snart i gang med smaksprøver og tar gjerne mot tips:) Vet selvsagt at hjemmelaget er best, men hvis man vil supplere:) Litt utenfor trådstarters tema, men håper det går bra:angelic:
 
Back
Topp