Hvor seint testa du positivt?

Rosie

Glad i forumet
Hadde du før det tatt negative tester? Ble du om du testa pos en uke + over IKM ble termin flytta tilbake på OUL? Eller lå den rundt menstermin.

Jeg testet negativt kun 2 dager over. Altså fikk positiv test 3 dager etter IKM. Fikk samme termin på OUL ., men han kom 1 uke over :-)

Bare storebror jeg testet sent positivt med, og da var det 1 uke over ikm. Hadde ikke testet et par dager før da, så kunne nok fått noen svaaake positive før det. Ble flyttet fra 25 til 22 på oul da...Han ble derimot født 27.

Testet positivt over en uke over ikm, men det var fordi vi egentlig ikke brukte noe tid på det den mnd, så var 'tilfeldig' at jeg tenkte jeg skulle ta en for å sjekke.. Vet ikke hvor tidlig jeg ville testet positivt om jeg hadde prøvd aktivt og fulgt bedre med :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Testet positivt da jeg var litt over 6 uker på vei. Hvis det du lurte på?
Da tok jeg sånn digital med ukeindikator, den viste 3+. Det betyr 5 uker eller mer på vei.
Hadde ikke fast menstruasjonssyklus, så fikk termin på tidlig ultralyd. Ble flytta to dager framover på ordinær ultralyd.

Testet positivt 4 dager over, visste 2 dager over at jeg var gravid. Kan til vanlig stille klokka etter mensen. :)
Menstermin var 4. juli, OUL 1. juli. Han kom 28. juni.

Nå ble jeg litt glad når jeg ser det er flere som tester positivt sent. Håper sånn at det er det som er tilfelle med meg nå :)

Testa positivt en uke etter mens. Før det fikk jeg tester som jeg kunne se noe om jeg stirret lenge, så tok det ikke som positivt.
Fikk oultermin en uke etter menstermin, men han kom en mnd før oultermin ca:)

Nå ble jeg litt glad når jeg ser det er flere som tester positivt sent. Håper sånn at det er det som er tilfelle med meg nå :)
Testet positivt i uke 8 med første. Fram til da var testene negative, selv om jeg hadde mange symptomer.

Med yngste testet jeg 1-2 med clear blue digital.
Hadde da ingen symptomer, kun oppblåst mage.

Nå har jeg ikke tenkt over graviditet, men tilfeldig test viser 3+.

For meg fikk jeg altså sen positiv med mange symptomer, og tidlig positiv med ingen symptomer. Litt rart egentlig. :-)

Jeg fikk ugyldige tester først, to stk. Legen fikk positiv test. Hadde ikke hatt menstrasjon etter graviditet og spiral, men ble regnet til ca 4,5 uke på vei.

Testet positivt i uke 8 med første. Fram til da var testene negative, selv om jeg hadde mange symptomer.

Med yngste testet jeg 1-2 med clear blue digital.
Hadde da ingen symptomer, kun oppblåst mage.

Nå har jeg ikke tenkt over graviditet, men tilfeldig test viser 3+.

For meg fikk jeg altså sen positiv med mange symptomer, og tidlig positiv med ingen symptomer. Litt rart egentlig. :)
Spennende :) Gratulerer så mye med ny positiv test ;)

Back
Topp