Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kjøpte når lillebror kom, da var storebror akkurat 2 år. Vi brukte det mer etterhvert enn i starten egentlig, det var gull verdt når jeg ville gå lengre turer, han gikk det han orket og tok en pause eller fler, så kunne vi likevel være ute og på tur veldig lenge Brukte det fortsatt (kanskje nesten mest, men det var litt pga situasjonen også) når han var 3 og videre til minst 3,5 og lengre også, men da mer sporadisk, sånn at det låg under vognen, så brukte vi det om det trengtes og avhengig av hvor lange turene var. Så sikkert ikke dumt det
Bruker dere vogn på henne nå? Jenta våres er over 3, men det hender vi bruker vogn likevel. Hun er 4 når mini kommer, og vi skal kjøpe brett til henne. Veldig greit (tenker jeg iallefall) når vi skal på tur, blir hun sliten av å gå, så kan du stå der istede
Vi bruker vogn mest til soving i bhg. Men veldig glad i å sitte hvis vi har den hjemme. Vil ikke bruke vogn om vi er på byen. Elsker jo å gå turer, men