Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lena Levegg
syntes jeg rydder hele tiden, men det ser aldri blåst ut liksom [8D]
ORIGINAL: livmora
Jeg gjør ikke annet enn å rydde. og kjefte og mase på at ungene skal rydde etter seg. Men ungene er ikke verst, det er han store stygge ulven, den eldste "ungen" som sliter meg ut. Makan sier jeg bare. Evig ungkar den samboeren min. [&:] Og det er så flaut når det kommer besøk, for det ser jo ut som jeg sitter på ræva og later meg hele dagen
ORIGINAL: MarensMamma
Holder på å spy av klær som skal vaskes, brettes og legges på plass[>:][:'(][:@] ellers har vi vaskehjelp 1 gang i uka, og det er supert[:)] Men rydder litt hver dag og sambo blir bedre for hver dag til å rydde etter seg [:)]
ORIGINAL: VR
Her har vi en grei arbeidsfordeling. Jeg står opp om morgenen og lager frokost til damen og ungen. Deretter vekker jeg damen varsomt, så jeg ikke skal få en sint dame. Dette tar vanligvis omkring femten (15) minutter, da hun må strykes og koses samt serveres sjokolade et par ganger underveis, og jeg må gå litt rundt med buksene hennes så de er gode og varme. Deretter plasserer jeg henne foran bordet og gir henne mat, mens jeg henter ungen. Jeg tar ham i bena og bærer han ut til bordet, der jeg distraherer madammen med nok en bit sjokolade så han kan få i seg en bit.
Når frokosten så er inntatt legger jeg min elskede tilbake i sengen, pakker henne godt inn og gir henne et stykke sjokolade. Om jeg har vært veldig flink den dagen får jeg lov å kysse henne på kinnet. Deretter vasker og rydder jeg soverommet, noe jeg gjør iført filttøfler og med den største varsomhet, så hun ikke skal våkne. Deretter går jeg ut igjen og setter ungen på sofaen, så han kan se på Shrek, mens jeg rydder av bordet og tar oppvasken, vasker gulvet, henger opp tøy og eventuelt vasker nytt tøy (selvsagt for hånd, så hun ikke våkner). Når dette da er gjort sjekker jeg om hun har våknet, gir henne eventuelt noe mer sjokolade, og tar deretter ny bleie på ungen.
Så drar jeg på jobb, men stikker hjemom i pausen for å servere ny sjokolade og mat til familien.
Når jobben er over drar jeg hjem, der jeg vasker opp eventuelt gris etter kone og barn fra dagens utskeielser. Han trenger vanligvis ny bleie, mens min beste halvdel får en pedekyr, hodebunnsmassasje og sjokolade. Deretter lager jeg i stand middag mens hun ser på tv sammen med han. Om han er bråkete hjelper han meg å lage mat i stede. Når middagen er over og desserten (sjokolade) er konsumert, vasker jeg over badet og pusser eventuelle flekker av skoene. Vinduene sjekkes og vaskes eventuelt. Deretter stikker jeg ut på butikken og kjøper inn sjokolade til neste dag.

ORIGINAL: Lena Levegg
syntes jeg rydder hele tiden, men det ser aldri blåst ut liksom [8D]