Hvor reiste du på ferie med babyen?

Vi har vært i Tyrkia 3 ganger, Gran Canaria 1 gang, Albania 1 gang og Gøteborg 2 ganger. Bereist liten kar på 21 mnd. I år blir det nok ikke noe ferie på oss :/

Her blir det tur til Røros med halve slekta (pappa og samboer og min bror med famile) gleder oss til det :D

Vi har hatt to utenlandsturer med småtten på 1 år, Sverige og Frankrike. Endel innenlands også.

I år håper jeg på er varmt sted i alle fall :)

Skal til London i år.

Har vært der flere ganger med baby.

Minsten her på 1 1/2 år har vært på Mallorca, Tenerife og Kreta. I mai drar vi til Kypros. Poden på 6 år har vært x antall ganger i Tyrkia, Mallorca, Tenerife og Kreta. I mai blir selvsagt han også med til Kypros :)

Lillegutt på snart 3 mnd skal være med på flytur opp til Nord-Norge om 2 uker. Første ''ordentlige'' ferie blir Tyrkia i sommer og vi gleder oss masse

Vi reiser med campingvogna. Har planlagt Kristiansand dyrepark. Blitt tradisjon å reise dit. I fjor var vi i danmark og Sverige også. Blir to uker på hytta bare med og barna.

Mauritius.

I år blir det Dyreparken :)

Planen er å føde midt i fellesferien, så ikke noe tur på oss :p

I fjor var vi først i stavanger, for å dra i kongeparken, også var vi i bø i telemark noen dager:)

Blir kanskje en tur til mikkelparken i august om værer er ok, og babyen og jeg er i form:)

Svigers sitt hus i Spania [emoji1303] da blir vi to uker! Var en uke på gran canaria i februar,så mini begynner å bli bereist [emoji16]

Vi har en toåring, vi reiser ikke på ferie. :P
Ser ikke poenget med å reise med så små barn, det er bare pes uten uttelling. :P
(Forstår om man reiser for å treffe familie som ikke kan reise selv e.l.)

Back
Topp