Hvor reiser dere på ferie

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
I disse fæle terrortider får man mest lyst til å reise på hytte på fjellet og bo der og heller bestille mat levert nede ved hovedveien :P

Men turen går til Danmark og England i år tenker vi, men ikke heeeeelt sikre på nøyaktige destinasjoner :)

Blir en langhelg til Barcelona og 7-10 dager i Italia pluss litt på hytta regner jeg med :)
Må innrømme at å reise nå i disse terror tidene frister ikke akkurat, men kan aldri la frykten vinne!

Har vært 9 dager i England/Skottland
Reiser til Italia på søndag og skal kjøre opp til Norge med bil. Skal kose oss maSse på veien.
Også blir det nok Libya/Tunisia til sommeren tenker jeg.
Og en weekendtur til en storby i Europa i November. Da fyller jeg 30! :D

Skal til Italia og Sør-Frankrike i sommer - gleder oss masse og spent på hvordan lille takler det middelhavske været :)

Vi vurderer å dra til Hamburg og Polen i sommer:)

Skal til tyskland i høstferien. Sommerferie utgår siden terminen min er i juli. Mini får dra på hytten til besteforeldrene da.

Usikker på ferie enda her.. Men har et ønske om å få råd til Thailand til vinteren igjen, 2016/2017..

Reiser til Thailand om 1 uke :D Stockholm i juni. Med termin i august så tror jeg ikke det blir så mye mer reising etter det, før baby er ute!

Vi tenker en storbyweekend i sommer, men må ta det på sparken og vurdere formen min før vi bestiller. Vil ikke risikere å sitte fast på hotellet om formen min er dårlig :p
Resten av ferien skal vi nyte på svigers sin hytte på Stokkøya :D

Marbella, Rhodos og Gran Canaria. Reisemålene er preget av babyen som kommer i juni.

Alanya i mai og september, og Albania i august :)

Blir ein helg til sørlandet. Ellers hytten. Har termin i juli så ikke så mye vi får reist i sommer

Back
Topp