Hvor regelmessig hadde dere kynnere?

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg har hatt de nå med ca 2 minutt mellomrom i snart en halv time.. Det varer ca 40 sekunder for hver gang, og er veldig slitsomt.. Tungt å puste når det holder på, og litt vondt på slutten.. Det er ikke rier altså!

hadde aldri regelmessige kynnere jeg - er det vanlig? Er du sikker på at det ikke er rier?

ORIGINAL: lenemor

hadde aldri regelmessige kynnere jeg - er det vanlig? Er du sikker på at det ikke er rier?

Ja, det får ikke lov å være rier.. Jeg er alene hjemme, sambo er MANGE mil unna.. Også er rier VONDT! Dette er bare bittelitt vondt på slutten..

Jeg hadde regelmessige kynnere sånn som du rimelig mye, og det var vanskeli å puste...

Hadde det fra uke 14 jeg...

hadde kynnere, så til rier, så fødte- fra en kveld,fødte morningen etter[;)]

Godt å høre at det ikke bare er meg.. Jeg har ingen mulighet til å sjekke det.. 5 km til sykehuset, alene hjemme og ingen bil.. Men jeg er ikke bekymra for om det er rier.. Om det er det, så merker jeg det tidsnok!

ORIGINAL: lenemor

Hatt masse kynnere, men aldri regelmessige.. Trodde ikke det gikk ann. Ringe føden???

Den siste måneden før fødsel fikk jeg kynnere hver kveld mellom 22 og 23 og de varte i 40 minutter med ca 7 minutter mellom. trodde fødselen var i gang i nesten en måned før det skjedde

Back
Topp