Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Glemte du noen piller eller bare ble det likevel om du tok de hver dag? Jeg ammer fremdeles jenta mi en del, men sjekker likevel at jeg ikke er gravid innimellom ;-)En gang ble jeg gravid mens jeg gikk på de, neste gang ble jeg gravid på pp.7 etter å ha sluttet på de.
Det var kjapt! Tenker og håper at cerazette har litt mindre ulike hormoner enn vanlige p-piller og at kroppen er raskt tilbake etter sluttBle gravid rett etter slutt, ca 2 uker. Ingen mens imellom, så ble litt overrasket ja.. Endte i SA da..
Oi! Glemte du noen piller eller bare ble det likevel om du tok de hver dag? Jeg ammer fremdeles jenta mi en del, men sjekker likevel at jeg ikke er gravid innimellom ;-)
Og andre gangen, tok det så lang tid for å få normale sykluser igjen eller klaffet det bare ikke før?
Ja, tror det. Virker som at det har gått fort for mange hvertfall! Hadde SAn i slutten av mars, og hatt en mens imellom, prøver fortsatt!Det var kjapt! Tenker og håper at cerazette har litt mindre ulike hormoner enn vanlige p-piller og at kroppen er raskt tilbake etter slutt
Kjipt med sa! Har det klaffet igjen etter denne?