Hvor "pushy" er for "pushy"

Tjukkaaa

Forumet er livet
Jeg maste på hann fyren på mandag fordi han hadde sagt han skulle ringe meg da, men mandagen gikk uten at jeg fikk tlf fra han.@

Dette gjelder jobben altså, for de som ikke henger med[8D]

Da sa han at jeg var den eneste som var "innstillt" til jobben (mener jeg at han brukte, rar setning for min del da[8D]) og at han bare måtte få saken gjennom tillitsrådet. Tillitsrådet må godkjenne alle ansettelser, altså passe på at regler er blitt fulgt i prosessen. Han sa at han var usikker på om han måtte vente til møtet på torsdag for å få det godkjent.

Møtet var i går og han har ikke ringt... skal jeg bare sitte pent og vente? Er det mulighet for at de har ombestemt seg?

Syns den uvitenheten er jævla ubehagelig... skal jeg ringe nok en gang eller blir det for masete?

Det er ikke pushy å ringe han igjen i dag... Da viser du en genuin interesse for å få jobben ved å etterlyse nyheter om den!![:D] Arbeidsgivere tolker som regel oppringinger som positive, så fremt det ikke er 3 ganger om dagen da...[8D][8D]

RING!!!![:D][:D]

Hmmm.. Jeg hadde nok ringt en gang til. Si at du må ha svar i dag siden du må melde deg opp til eksamen i dag. Han bør jo forstå det.

Ring etter klokken 13 i dag! [8D] sånn i tilfelle møtet ble litt utsatt[:D]

ok takk jenter[:)][:)] da ringer jeg han etter kl 13[:)]. Jeg vet at det å minne på seg tolkes som interesse, men blir så usikker hvor tid interessen blir til mas på en måte[8D] spesielt siden han egentlig har sagt at jobben er min vhis jeg vil den - så fremt tillitsrådet aksepterer...

Nei da får jeg vente noen timer iallefall og så bare ta den fryktede tlf[8D]

Nå er klokken to, har du ringt????[:)]

[:D][:D][:D][:D][:D]

ja jeg har det.[:)] Har fortsatt ingen konkrete nyheter da, vand spådde rett med utsatt møte[8D].

Ja, sånt skjer.. når skal de ha møtet istedet? Senere i dag, eller på mandag?
Hva slags jobb er det forresten?

ORIGINAL: Lene1986

Hmmm.. Jeg hadde nok ringt en gang til. Si at du må ha svar i dag siden du må melde deg opp til eksamen i dag. Han bør jo forstå det.

enig

Dersom du er innstilt som nr en til stillingen så er det du som får den så sant det ikke viser seg å være andre kandidater med bedre kvalifikasjoner eller ansinitet som er "oversett". Var det repressentert en fra fagforeningen under intervjuet? Jeg har jobbet mye med ansettelser og utfra det du skriver så tror jeg jobben er din. Håper du får en glamld på mandag da[:)]

Back
Topp