Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da de gikk etter menstermin ble jeg flyttet to uker tilbake, mengda jeg hadde kontroll på eggløsning var det snakk om et par dager fram eller tilbake men sikkert mer feilmargin når det er så tidlig og alt er pittelite. Har aldri vært tidligere enn uke 9 før
Snike frå mai gruppa. Eg blei satt tilbake nesten 2 veke noke eg syns var veldig rart var på TUL veke 7.
Men så betalte eg privat ultralyd i veke 11+3 så blei eg satt fram ei veke.
Så trur absolutt det skal lite til før det blir feil når dei er så små
Det er små marginer så tidlig, så jeg ville tatt de få dagene med en klype salt. De vokser litt ulikt, og det er lite å måle på. Det er uansett termin etter oul som gjelder, da det er den permisjonen regnes ut fra.
Jeg ble satt frem tre dager på tul nå. Da måltes både crl og plommesekk, samtidig som hjertefrekvensen også spilte inn. Hjertefrekvensen var i mitt tilfelle høyere enn den skal kunne være så langt jeg trodde jeg var.
Sniker.
Jeg var på ultralyd da jeg var 7+6 i fjor, men gynekologen mente jeg var 7+3. var så på ultralyd igjen 10+2, og da var han «enig» med menstermin. På ordinær ultralyd ble baby målt til å være en dag lenger på vei enn jeg først hadde antatt, så vil tro de kan måle feil i starten! Ikke så rart da det er bittelite det som skal måles