Hvor og når ble spiren unnfanget?

M

Moderator Kristin

Guest
Har du full oversikt over syklusen din og når dere "hoppet i høyet" ;) :p
Vet du ca når og hvor spiren ble unnfanget?
 
6.august 2018 på st.olavs fertilitetsklinikk :p
 
16.02.19 i senga hjemme :hilarious: eggløsninga var dagen etterpå da
 
Dagen før morsdag, altså blir vel det 9.februar:cool:
 
Hakke peiling! Men av to mulige blir det enten badekaret/dusjen eller soverommet 3. eller 9. Februar. Sistnevnte virker kanskje mest sannsynlig :rolleyes::hilarious:
 
På en undersøkelsesbenk hos en klinikk i Danmark 31.januar :D
 
20. februar 2019 på Fertilitetsseksjonen på St. Olavs Hospital ;):gen014
 
Hanky Panky på mor og far sitt gjesterom 3 dager før eggløsning(De var ikke hjemme). Har brukt Daysy(termometer) til å hindre at jeg skulle bli ufrivillig gravid, men vi hadde et lite uhell den runden.. Så da er jeg ganske sikker på unnfangelses datoen gitt.
 
Hanky Panky på mor og far sitt gjesterom 3 dager før eggløsning(De var ikke hjemme). Har brukt Daysy(termometer) til å hindre at jeg skulle bli ufrivillig gravid, men vi hadde et lite uhell den runden.. Så da er jeg ganske sikker på unnfangelses datoen gitt.
Haha, jeg har aldri tenkt at termometer er bra prevensjon altså :hilarious:
 
Haha, jeg har aldri tenkt at termometer er bra prevensjon altså :hilarious:

Den har fungert strålende i ett år altså, man må bare være flinke til å følge reglene. Typ ingen ubeskyttet smex 5 dager før eggløsning og 1-2 dager etter. Tåler dårlig hormon prevensjon.
 
En gang mellom 9.og 13. februar på soverommet. Hadde mye sex rundt EL, så vanskelig å si akkurat.
 
I begynnelsen av måneden her hjemme. Forelda mine lånte dattera vår med på hyttetur i hele vinterferien. Da sa mamma at vi måtte hjem å lage en baby. :facepalm:
 
Back
Topp