Hvor og når ble spiren unnfanget?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
5. desember i laben på Rikshospitalet i Oslo. Der fikk h*n også 2 potensielle søsken som foreløpig hviler godt i frysesakpet ;)
 
Hjemme i senga etter en fuktig natt på byen med gode kollegaer :hilarious:

Det skulle vise seg å være best hjemme;
- 1. kjemiske (i 2016) ble unnfanget på Rhodos
- 2. kjemiske (i 2018) ble unnfanget i Berlin
- EXUen (i 2018) ble unnfanget i Las Vegas

Borte bra, men hjemme best :D
 
På sofaen da mannen endelig kom hjem etter 14 dager i USA
 
Denne gangen har jeg ingen anelse da svangerskapet var et «bifunn» på ultralyd og blodprøver etter 5 negative tester. Jeg hadde plutselig mistet mensen i 90 dager pga cyster på eggstokken før vi fant ut at jeg var gravid.

Med forrige var det kvelden før jeg skulle i møte utenlands, og mannen var klar i sin tale; Du reiser ikke herfra uten å være gravid! :laughing025

Med første var det en uforsiktig nyttårsaften.
 
Denne gangen har jeg ingen anelse da svangerskapet var et «bifunn» på ultralyd og blodprøver etter 5 negative tester. Jeg hadde plutselig mistet mensen i 90 dager pga cyster på eggstokken før vi fant ut at jeg var gravid.

Med forrige var det kvelden før jeg skulle i møte utenlands, og mannen var klar i sin tale; Du reiser ikke herfra uten å være gravid! :laughing025

Med første var det en uforsiktig nyttårsaften.

Herlig å høre at flere har så god kontroll på unnfangelsene
Vår første var en bootycall sent på kvelden 24.aug 2010, vi var da to gode venner som nøt godt av at vi begge var single
Nr. 2 måtte jobbes litt for så han kom til først i påsken 2017 da vi endelig var på plass i nytt hus og hadde fått litt hjelp med PergoTime. Litt ubeleilige tidspunkt siden vi plutselig fikk huset fylt av langveisfarende besøk, som ble hele påsken, men pillene var tatt og vi SKULLE HA den ungen:laughing025
 
Mest sannsynlig samme dag som jeg hadde sett egget på ultralyd! Var på kontroll på dag 14 under første letrozolkur. Gynekologen så et egg på 25 mm og sa det var på tide å hoppe i høyet! :D
 
Vi var prøvere siden Juli og jeg begynte å bli utålmodig (de andre har jo vært på plass uten å prøve :bored:).. så her ble alt loggført :smiley-angelic006
 
Back
Topp