Hvor og når ble spiren unnfanget?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Har du full oversikt over syklusen din og når dere "hoppet i høyet"? ;)
Vet du ca når og hvor spiren ble unnfanget? :hilarious:
 
Jeg vet ikke nøyaktig hvilken av gangene, men den kan ha blitt unnfanget på en sidevei inne i bilen, har fortsatt merker etter ansiktet mitt på frontruta, svigermor lurte på om vi hadde bråbremsa :hilarious:
 
Hjemme i sengen. Vi hadde sex fire dager på rad, så hvilken av de gangene som gjorde susen vet jeg ikke :hilarious:
 
På weekendtur til en by i østeuropa :)
 
Tja, vi hadde barnefri helg, så det var da bowling, noen cider og pils...egentlig vi måtte ha samleie annenhverdag siden eg tok femar hormonpille... Men vi klarte ikke det en gang. for første kvelden uten sønnen vår sovnet vi ved tv-en. Men så skjedde det tydeligvis dagen derpå hehe:blob1
 
Last edited:
På laben ved Haugesund Sykehus.. Var såvidt vi fikk det til, da jeg hadde egguttak mens mannen var på jobb. Grunnet dårlig vær var han forsinka og rakk akkurat å levere inn glasset sitt før arbeidsdagen for de på laben var over
 
I en petriskål på Riksen. 12/11 en eller annen gang på formiddagen :p
 
Mest sannsynlig i senga hjemme :cool:;)
Vet ikke helt når... Hadde egentlig ganske god oversikt i Flo-appen. Men hadde ikke opprettet konto, så alt forsvant da jeg resatte telefonen :facepalm: Men er jo ikke lett å vite hvilken av gangene det klaffet, så det nærmeste jeg kommer er en gang mellom 15. og 22. november (ish).
 
7. September 2018 på St Olavs Hospital.
Han tilbragte deretter litt tid som frossen, før han flyttet inn her :)
 
Back
Topp