Hvor ofte

Mari87

Elsker forumet
Sover deres små gull om dagen ? Her våkner Nicolai for mat i 6 haløv 7 tiden,så koser vi en liten stund før han sovner igjen og våkner rundt halv ti. Våken 1-2 (noen ganger 3) timer,da blir han trøtt igjen og blunder av i 15 - 30 min maks 1 time.Og sånn går det utover dagen frem til mellom 8-9 hvor det er natta (sover hele natta[:D]) Høres det normalt ut eller sover han mye?[:'(] synes det kan virke som han sover mye jeg[8|] Har alltid hatt et godt sovehjerte,så skal jo ikke klage på det! Men hvor ofte/lenge skal de egentlig sove når de er 4 mnd?

sover ca 30m min rundt 9.30(dagen begynner 6.30 ca.). Så sover hun fra 12-16 ca. og deretter 30 min rundt 18-tiden som oftest. Og kvelder rundt 21. Men idag sovnet hun 19...vet ikke om hun tenker våkne igjen enda... får se.

Han sover fra 19.00 til 07.00 sånn ca.
Så har han 3-5 hviler om dagen, på til sammen ca 5 timer [:)][:)]

Vi har ikke noen faste tidspunkt å stå opp på enda, men han sover hvertfall 1 times tid 45 min etter vi har stått opp. Også sover han 1-2 timer igjen i 2-3 tiden, og 30 min-1 time i 5 tiden :P Så er det natta mellom 7 og 8 og han sover somregel hele natta :)

Sebastian sover også veldig mye. Det er noen dager innimellom hvor han er lenge våken, men da sover han til gjengjeld dobbelt så mye dagen(e) etter....Men han sover ikke hele natta enda. Jeg ammer en gang per natt, to ganger hvis man regner med at jeg legger han 19.30 og ammer rundt 23tiden...Noen er vel mer murmeldyr enn andre da, hmmmm tror han har arvet mitt sovehjerte[:D]

Snuppa mi bruker å våkne i 7 tiden og da sover ho i 9-10 tiden igjen..går jeg tur i 11-12 tiden kan ho sove et par timer da hvis vi er ute. og så sover ho ca 30 min i 5-6 tiden på ettermiddagen.. og så legger vi henne mellom 8 og 9 på kvelden [:)]

Marius sover fra 19.00 til ca 7 tiden hver dag..[8|]
Etter eit parr timer hviler han 1 times tid ca.
Så har han ein lang lur på 2-3 timer ca 12 tiden..
Tar ofte ein liten lur på ettermiddag og,spørst kor lenge han sove på dagen..

ORIGINAL: mammamilla

Han sover fra 19.00 til 07.00 sånn ca.
Så har han 3-5 hviler om dagen, på til sammen ca 5 timer [:)][:)]

Kan ikke Jonathan lære Theo dette med soving...[8D] Nå er han ikke av de værste, men det hadde jammen vært deilig om han hadde vært så snill som din er[:D]

Her er det akkurat likt... Artig [;)]
ORIGINAL: Gina84

Her sovner han halv 7 på kvelden og våkner kl 7 halv 8 på morran..Og utover dagen sover han ca 3 lurer på 30 min bare..Noen ganger er en av lurene litt lenger

ORIGINAL: **tvilling85**

Snuppa mi bruker å våkne i 7 tiden og da sover ho i 9-10 tiden igjen..går jeg tur i 11-12 tiden kan ho sove et par timer da hvis vi er ute. og så sover ho ca 30 min i 5-6 tiden på ettermiddagen.. og så legger vi henne mellom 8 og 9 på kvelden [:)]

Sånn er det her også, bortsett fra at hun legger seg kl. 19 og den siste blunden er ved 4-5 tida.
Første gang sover hun ca 45min, andre gang ca 90 min (avhengig av om vi går tur eller hva vi gjør). Tredje blunden er på ca 30-40 min.

ORIGINAL: Gina84

Her sovner han halv 7 på kvelden og våkner kl 7 halv 8 på morran..Og utover dagen sover han ca 3 lurer på 30 min bare..Noen ganger er en av lurene litt lenger

Akkurat likt her [:D][:D]

Back
Topp