Hvor ofte??

x1xTrista

Elsker forumet
Hvor ofte har dere sex? Er det dere eller mannen som tar initiativet?

Jeg er litt fortvilet noen ganger, for jeg føler meg "evig kåt" og har lyst på sex nesten hver kveld, men samboeren er ofte innmari trøtt om kveldene og foretrekker morgenknull. Men da ender det opp med sex kun på helgene [&:]. For det er jo da vi har tid om morgenen, ellers er det jo hast og strev for å rekke jobben.
 
ORIGINAL: Trista

Hvor ofte har dere sex? Er det dere eller mannen som tar initiativet?

Jeg er litt fortvilet noen ganger, for jeg føler meg "evig kåt" og har lyst på sex nesten hver kveld, men samboeren er ofte innmari trøtt om kveldene og foretrekker morgenknull. Men da ender det opp med sex kun på helgene [&:]. For det er jo da vi har tid om morgenen, ellers er det jo hast og strev for å rekke jobben.


samme her.. Jeg er nok mer ivrig enn samboeren.. Han er så trøtt og kjedelig om kvelden.... og om morran er jeg trøtt hehe
 
Før ungene kom var det ofte, men nå har det dabbet av...[8D]
Ikke like opplagt som før lenger...

Så er det ikke akkurat så veldig kult å ha sex mens jentungen ligger i sengen rett ved siden av...[8|]Blir sånn hysj, hysj, ikke vekke henne og det gidder jeg ikke.
Men nå skal vi få henne inn på eget rom, og da kanskje det blir mer på meg..hihi[:D]
 
Ca 1 gang om dagen? Hehe, er nok mest jeg som tar initiativ her ja, Sambo har litt angst for å skade bebisen..
 
Tja,er litt opp og ned...
Men er nok hos meg den største lysten er her og!
Blir noe om morran,og noe på kveldstid...Gjennomsnittlig ca hver 3 dag![8|]
 
Vi har sex hver kveld vi.. Er selvfølgelig noen kvelder vi er slitne å ikke gidder, men da tar vi som oftest dobbelt igjen dagen etter[8D] Sexlysten i denne gården har økt noe helt fantastisk etter jeg ble gravid.. Trudde ikke det var mulig, spesielt siden jeg føler med stygg og ekkel å ikke vil at han skal ta på meg i det hele tatt.. Men sånn er det nå engang bare[8D]
 
hmm, i begynnelsen var det opptil 7 ganger en kveld. for noen nymfoer vi var da ja, i gode gamle dager. nå gleder vi oss til vi får soverommet for oss selv igjen... men kanskej noen ganger i uken... vi får bli litt mer spontane tror jeg. jeg går jo i lære hos bast så, hahaha[:D]
 
Da vil jeg og være din elev..hihi[:D]
 
det koster 100 000 for et kurs over 5 dager.
 
Det er jo smårusk det for meg...hehe[:D]
 
Er selvfølgelig noen kvelder vi er slitne å ikke gidder, men da tar vi som oftest dobbelt igjen dagen etter Sexlysten i denne gården har økt noe helt fantastisk etter jeg ble gravid.. Trudde ikke det var mulig, spesielt siden jeg føler med stygg og ekkel å ikke


Vi som har litt "treige" samboere kan kanskje sende de på kurs til deg da? For du tar vel menn som studenter og eller? hihi
Kanskje sette de på vitaminkur så de våkner litt først [;)]
 
Noen som har det ja[:(] Her er det forbud mot all seksuell aktivitet til blødninger gir seg...noe de ikke har gjort enda og jeg er 22uker på vei[:'(]

Så gubben har funnet ut at han må sovne først og så kan jeg gå inn og legge meg. Han sniker seg også ut på morgene før jeg våkner og tar seg en lang dusj stakkar. Men den som venter på noe godt venter i forjeves heter det jo[8|]
 
det er noen som har det, skal være glad om jeg har lyst en gang i uka jeg. samboeren min reiser en del gjennom jobben så muligheten for sex er liten, men det er greitt også, har jo ikke lyst på han allikevel [:)]. forrige gang var det helt motsatt. hmm hva skjedde denne gangen?!
 
Tror sexlysten i dette svangerskapet har vært større enn i de to andre tilsammen! Sex 5-7 ganger i uka. Når det gjelder initiativ så er det vel 60/40% i hans favør. Deilig!!!
 
Nå er jo ikke jeg gravid enda, men håper jo veldig på å bli det snart, så i helga tvinga (hehe) jeg samboern til sex.. Han klage vel ikke så veldig akkurat heller. I dag får han fri (rett og slett fordi han ikke er hjemme), og så er det på han igjen i morgen. Skal jammen prøve helt fram til TR dukker opp (eller ikke dukker opp da) [:D]

Så jeg er fornøyd idag ja... Tilfredsstilt og happy liksom [:D]
 
her er det også jeg som er kåt hele tiden men når jeg vil ha passer det som regel ikke.
når jeg gikk gravid var det omvent da var han den som maste for jeg var konstant dårlig og orket ikke men jamen har jeg fått den tilbake.tulla mi er nå tre måneder
 
er vel mest gubben her som har mest lyst her... hadde mer lyst, før jeg blei gravid..og har lixom ikke fått tilbake lysta på ordenlitg enda... [8|]
 
Jeg er litt fortvilet noen ganger, for jeg føler meg "evig kåt" og har lyst på sex nesten hver kveld, men samboeren er ofte innmari trøtt om kveldene og foretrekker morgenknull.

godt å høre at det ikke bare er meg som er ivrigere enn min sambo...hehe

Vi har vel sex sånn annenhver dag hele syklusen, har mine knep hehe
 
Tips om knep mottas med takk... [;)]

Har prøvd 2 dager etter hverandre jeg nå, men han bare "ler" det bort liksom... Gud så slitsomt og irriterende og [:'(] lite inspirerende. Har jo ikke lyst å prøve meg i kveld igjen, blir jo til slutt redd for å bli avvist.

Grrrr...
 
Back
Topp