Hvor ofte???

mila76

Betatt av forumet
Heisann!!

Et ganske dum spørsmål kansje,men men...vi er desperat!!![:D] lure på...har EL i morgen eller lordag...har sex annen hver dag...men siden det er snart EL,er det lurt å ha sex hver dag runt den tiden??Har lest at det er lurt å ha sex annen hver dag som at mannen kan ha litt tid for å lage mer sperm...[:D]

Jeg var hos gynekolog på tirsdag og han snakka litt om akkurat det der. Sædcellene lever i opp til 48 timer derfor anbefalte han å ikke ha samleie hver dag, men annenhver dag. Bedre sædceller da, visstnok. Og så sa han at det var lurt å begynne litt før eggløsningen. Begynn et par dager før antatt eggløsning, sa han.
Lykke til!!! [:D]

Jeg ville nok ha hatt sex hver dag, og etter mine erfaringer er det ALLTID sperm hos mannen [;)]...

Innlegget til tryllering spratt opp etter at jeg hadde skrevet... Stemmer sikkert det legen har sagt da, for mitt forrige innlegg var bare antagelser. Lykke til med prøveperioden.

Takk dere...sette pris på rådene...

Det blir akkurat som med saft! Da er det bedre å drikke en passe sterk saft annenhver dag, enn å drikke dårlig svak saft hver dag, hvis man har dårlig råd da.. Hehe! [;)] Prøver bare å sammenligne litt her ja.. [;)]

Hehehe[:D]

Ja, ingenting er som ekte saker!! [:D]

hei!
jeg har lest begge deler av det du sier. i en bok jeg har står det annen hver dag pga sperm kvaliteten til mannen,men har også lest at det er bra å gjøre det hver dag! vi prøver vi og,blir helt tulleruske av dette vi hehe[:D]
ha sex sier jeg bare.mentror ikke det er kjempe bra å "tvinge" hvarndre(presse)hverandre til å ha det hele tiden.
klem sstine

det var godt skrevet, tullmusa[:D]hehe

Back
Topp