hvor ofte...

lillemolla

Gift med forumet
..har dere vært på byen/fest etter fødselen??.
jeg har vært i bryllup med førfest kvelden før..(meeeget slitsomt)[;)]
og så var jeg ute sist helg sammen med noen venner som kom på besøk..
har heldigvis søstra mi som er kjempeflink med Robin.en super barnevakt som jeg stoler 100% på..

har ikke vært ute enda jeg....samboeren min sier jeg må ta meg en tur ut med venninnene mine og jeg har skikkelig lyst også. men jeg vet at jeg kommer sikkert til å bekymre meg ihjel hele kvelden. skjønner liksom ikke helt hvordan jeg skal klare akkurat den biten. jeg hater å være borte fra felix så alt for lenge. men jeg vet jeg må snart.....

Har vært ute to gang etter oliver ble født..første gangen va æ så uroli at d va ikke arti engang, kunne heller ha blidd jæmme... men for to helge siden var æ e utdrikkningslag å da va d kjempe arti.. var borte fra 11-18 å fra 19-04, da va oliver jæmme me pappan sin å d gikk kjempe fint... åsså om ca. 1 mnd da ska vi i bryllup å da skal oliver sove hos mamma å dæm for første gang så d kan jo bli litt spennanes, for både dæm å mæi [:)] men d går helt sikkert bra..

Jeg har enda ikke vært ute, men føler ikke noe behov for det..
Er liksom ferdig med den fartingen nå jeg. Stor koser meg hjemme ;)

Ingen... Men har ikke følt behovet ennå igrunn... [:)]

jeg har vært ute 3 ganger etter hun ble født.. Alle 3 gangene er det besteforelde som har hatt henne [:D]

Var på stand-up en kveld, det er alt. Liker ikke sende han vekk jeg da[&:] Kunne hattt han nos mamma, men hu bor 18 mil unna[:(]

Jeg har ikke vært ute/på fest siden skatten ble født, har ikke vært borte fra henne lenge om gangen i det hele tatt. På kvelden er hun veldig avhengig av puppen, henger der stadig vekk, så da er det ikke aktuelt for meg å være borte, har derfor heller ikke smakt alkohol. Er ikke så ivrig etter å komme på byen egentlig, vi var ikke ofte ute før vi fikk barn heller, men når hun blir litt roligere på kvelden, og begynner med fast føde eller i hvertfall lærer seg å spise av flaske (vi fikser ikke det...) så hadde det vært deilig å f.eks. gå ut og spise middag i fred og ro med en venninne, og kanskje ta et glass vin også.

Back
Topp