hvor ofte???

lillemolla

Gift med forumet
Hvor ofte ammer/mater dere om dagen.Robin vil fortsatt ha mat hver 3dje time på dagtid ...trodde det skulle begynne å bli litt skjeldnere snart....har litt offentlig ammefobi så jeg må "gjemme" meg bort når jeg ammer.så når jeg skal noe så mååå jeg liksom hjem innen 3 timer.dumt og slitsomt....[&:]

vær 3 time på dagen.. så sover hun fra 22 til 06.30.. så er det mat igjen.. [:D]

Her går det mellom to og tre timer mellom maten på dagen, om natta går det mellom to og fem. Har gitt han velling for første gang nå, så er spent på om han sover litt lenger[:)] Gir han gjerne mat om natta, men skulle ønske han sov litt lenger av gangen bare[;)]

ORIGINAL: lillemolla

Hvor ofte ammer/mater dere om dagen.Robin vil fortsatt ha mat hver 3dje time på dagtid ...trodde det skulle begynne å bli litt skjeldnere snart....har litt offentlig ammefobi så jeg må "gjemme" meg bort når jeg ammer.så når jeg skal noe så mååå jeg liksom hjem innen 3 timer.dumt og slitsomt....[&:]

Endelig noen som e lik som mæ, hehe. Ta med et lite pled å legg over han. så er det ingen som ser noe. det gjorde jeg da jeg ammet den første tiden[:D]

ORIGINAL: Dyreglad85

ORIGINAL: lillemolla

Endelig noen som e lik som mæ, hehe. Ta med et lite pled å legg over han. så er det ingen som ser noe. det gjorde jeg da jeg ammet den første tiden[:D]

ja det va et godt tips[:D]

Om dagen får Tinnea mat når ho ønsker. Er stortsett fra 3-4 timer mellom. Ammer, så her er det fram med puppen når lillemor er sulten. Ho er jo ikke så nøye med hvor vi er. Litt mere struktur på natten vi da. Ho legger seg 20 og sover da til 04 da er det masse mat og sover igjen til 8-9 tiden.[:)]

Back
Topp