HVOR OFTE

hehe...faktisk bare 2 ganger i natt
 
Ingen..
 
er oppe 4-5 ganger hver natt pga dobesøk eller sitring i bena, har faktisk ikke sovet godt siden novemeber. men jeg kan hvertfall sove litt på dagen når det er krise
 
Jeg har ikke stått opp noen ganger jeg hittil i sv.skapet. Har selskapsblære og er meget bedagelig anlagt nom natten [:D] Hahahahhahaahahaahahahhahahahaahha[:D]
 
var på do halv sju imårrest...
 
 
i natt var eg faktisk ikkje oppe, trur eg men ellers har eg meg en til to turer opp om natten, den ene fordi eg må tisse og den andre fordi eg må ha noe å drikke, kan til tider våkne av at munnen  er heilt seig og inntørka.
 
hihi.. kjenner meg igjen hver morgen. Ringeklokka ringer, jeg løper på do.. prøver å få åpna munnen for å børste tenna.. Pyton!
 
Oppe en gang i halv 4 tiden. Vanligvis minst 1 og ofte 2 ganger,....[&:]
 
Ingen i natt heller.. Går til sengs ca 2230 og er oppe kl 0700. Har vel selskapsblære... [;)]
 
Sover søtt og godt natten gjennom.... har nok selskapsblære jeg også!!! [:D]
 
Er oppe alt fra 1-4 ganger om natten sånn i gjennomsnitt.. I allfall engang opp på
do og så engang våkner jeg minst av krampe i leggen! Våkner av at jeg hyler...
Auauauauauauau.. det er ikke godt altså
 
jippi, eg var ikkje oppe i natt heller, dette er helt uvandlig. men så har eg tatt det igjeni dag da, går å skvetter noen dråper i ny og ned, springer for å rekke toalettet og når eg setter meg ned kommer det kun et par dråper.[:@] 
 
ORIGINAL: lalina

jippi, eg var ikkje oppe i natt heller, dette er helt uvandlig. men så har eg tatt det igjeni dag da, går å skvetter noen dråper i ny og ned, springer for å rekke toalettet og når eg setter meg ned kommer det kun et par dråper.[:@] 
va oppe 5 gang i natt,, så typisk altså, blir sliten av d,, å trøtt!
 
ORIGINAL: Emilie3

sukk.. denne natten var rene helvete.. jeg har nettopp sovnet, så kjen jeg NEEII jeg må på do.. så gikk jeg.. går tilbake før å sove. joda da får jeg sove i ca 1 time, så på do igjen.. sånn har det vert i hele natt.. på do en gang i timen.. trivelig eller ikke.. [:'(]
skjønne dæ godt æ ja. har d akkurat sånn sjøl å. d e kjipt men vi må vel bare lev me d. kjæm no nå godt utav d i juni.
 
Så godt å høre at det er flere som har det sånn[8D]
Eg har sia uke 16 vært oppe på do i 03-04 tiden HVER natt.
Nu e eg oppe 2 ganger pr.natt.Har flere ganger prøvd å holde meg, å håpe på å sovne igjen fort, men det går ikkje[;)]
Må innse at der er noen andre som er sjefen der ja, den sparker jo så i blæra at det e jo igrunn optimistisk å tro at eg får sove uten å gå på do igjen...
Ellers så går eg å "småskvetter" hele dagen, å det er en forandring, fordi eg ha aldri vært sånn før, men må man så må man
 
[:@]oppe x2 i natt, og når eg våknet var det bare å ta turen rett ut på wc. 
 
ingen...
 
Back
Topp