Hvor ofte ?

Preggis <3

Flørter med forumet
Hei jenter :-)
Har et litt personlig spørsmål jeg.
Hvor ofte har dere egentlig sex med partneren deres nå i svangerskapet ? Oftere eller sjeldnere enn ellers ?

Vi har egentlig veldig sjeldent sex om dagen.

Blitt sjeldent den siste tiden, føler att han ikke er helt komfortabel med att det e noe som spreller i magen.

Med mitt første, da jeg var knall dårlig I 6 mnd, hadde vi sikkert sex annenhver dag! Nå I dette, er det toppen to ganger for uka! Haha. Komisk at jeg aldri har ført meg I så god form som nå.. så det eneste jeg kan tenke meg er at vi nå har ei på 3 år midt i en seriøst utspekulert trass, som krever all vår energi:-p

Veldig sjeldent nå..Med meg som har vært mye dårlig og en 6 åring i midten av senga ofte blir det lite mulighet for slike ting..Hadde han gidda og tatt seg mer tid til kjæreste tid hadde det nok blitt mer, men vi er 2 om dette og ikke 1 :p

Huff, synes synd i mannen... Før var det så og si hver dag, men nå er det en gang i uka, kanskje to. Her har jeg totalt manglede lyst og keg synes faktisk det er litt ubehagelig når magen er blitt større.

1-2 ganger i uka tror jeg! Merker at jeg ikke er sånn supergira på det om dagen. Ville ha i Første trimester, mens nå er det liksom litt ork :-p

Sjeldent :p ellers når jeg ikke er gravid er d alt fra 3-5 ganger i uka... Så litt unntak nå før tiden :wideyed:

Av en eller annen grunn syns jeg det er utrolig ekkelt nå :-p så blir ikke akkurat ofte for å si det sånn :-p brekker meg nesten bare av tanke på det... blir vel bedre om et års tid ;-)

Magen vokser i et enormt tempo for dagen. Det strekker og drar i magen over alt. I tillegg har jeg kjempevondt i puppene, og føler meg ikke spesielt snasen.. Så de siste ukene så har det vel blitt omtrent en gang i uka. Men syns det er et under at det faktisk blir så mye akkurat nå jeg, så egentlig fornøyd med det, hehe ;)

Det er så sjelden at jeg ikke husker sist ! Han syns det er veldig ubehagelig med tanke på at sønnen/datteren hans er inni der en plass : p

Sjeldnere, med bekkenløsning, ei tulle fra før på ett år og med lite energi blir det liksom ikke så veldig masse til overs for sex. Stakkars mann [emoji14] Hender vi tar en kjapp runde om morgenen før lillemor våkner og før jeg må på jobb (han er i pappaperm)

Før var det nesten hver dag, etter graviditeten 2-3 ganger i uka... så har blitt sjeldnere. Men formen er også noe redusert, samt at vi styrer mye med hus og oppussing for tiden. Det tar nok litt av sex-lysten dessverre :p

Har slitt med mye nedpress i det siste, så mannen tørr knapt se på meg for tiden.

3-5dager i uken, ikkje så mye forandret utenom at eg er veldig trøtt på kvelden, så helst på dagen eg er gira. Å då har vi jo to 8åringer i hus:-)

Fram til uke 16, hadde vi sex så og si hver dag. Men hadde en stor blødning der de først trodde morkaka la foran åpninga så fikk forbud mot sex. Viste seg å være en blodpose/hinne(mulig tvillingabort) så har forbud fram til neste kontroll hvertfall(neste fredag) så teller omtrent dagene til det:-P begynnede bekkenløsning her, så får håpe vi får klarsignal før det slår helt ut:-D sist gang var det ekstremt ubehagelig og tenkte ikke på det,men denne gang er helt motsatt!

Back
Topp