Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvis han sover så lenge på dagtid har du jo masse mulighet til å være sosial eller finne på ting? Bare å ha han med i vogn og/eller bilSpiser hver 4-5 time her.. 6-7 timer om natta! Sover ca fra 21.30-04.00, så mat, så sover han videre til ca 09.00-10.00... Dupptid i 11-12 tia, da sover han til ca 15.00. Dagene for meg blir fort lange og kjedelige, har en baby som blir utrolig borte, og som ikke vil være i hendene til noen andre enn meg! Føler meg så asosialisert
Neinei, han sover ikke hvor som helst denne ungen har litt besøk da, åsså av å til drar vi bort, men da blir kveldene litt tøffeMen hvis han sover så lenge på dagtid har du jo masse mulighet til å være sosial eller finne på ting? Bare å ha han med i vogn og/eller bil
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sånn har jeg det også at hun ikke sover hvor som helst. Hun sover riktignok ikke så lenge som din men klarer ikke å sove andre plasser enn hjemme stort sett...:/Neinei, han sover ikke hvor som helst denne ungen har litt besøk da, åsså av å til drar vi bort, men da blir kveldene litt tøffe