Hvor ofte?

Hver fredag er vaskedag, men tar ofte litt de andre dagene også. Og viss jeg ikke har tid fredag, blir det neste fredag eler når jeg føler for det :)

Skippertak :P
Ingen fast vaskedag. Jeg jobber 100%, han er bort hele uka og aktive barn. Så husarbeide tas når vi har tid.....

Uff, føler meg alltid som verdens verste husmor av disse trådene!

Men liker å tro at jeg er verdens beste mamma, og prioriterer tid med barnet mitt fremfor husvask i en ellers heltisk hverdag :p

Vasker ca en gang hver 6.uke. Soverom og bad tas litt oftere, kanskje hver 2.-3.uke.

Omtrent 1 gang i uken. Blir som oftest i løpet av helgen. Må støvsuge oftere da vi har to hunder som røyter en del.

Jeg er hjemme i permisjon, så jeg vasker hver dag. Det går mye fortere sånn, og mindre å rydde ;)

Gulvvask 1 gang i uka, støvsuging annenhver dag. Blir litt etter behov.

Tak og vegger tas før jul. 1 etage (stue, kjøkken, wc, gang) og badet tas ordentlig en gang i uka pluss støvsuging e.l ved behov :) 2 etage (soverom) tas etter behov...støvsuges ukentlig :)

Har vaskehjelp hver 14. dag som vasker skikkelig. Så jeg vasker over de steder som trengs, OM det trengs i mellomtiden..

Åå, dere er heldige dere som har vaskehjelp! Foreløpig har ikke vi råd til det, men skal absolutt vurdere det når økonomien eventuelt bedrer seg med tiden :) Må være helt genialt!

Back
Topp