Hvor ofte?

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Er dere på helsestasjon? Hvor ofte veier dere baby?

Var selv stressa en periode pga ammingen også fordi hun gikk ned litt så veide ofte. Nå har jeg ikke veid ho på tre uker. Prøver å heller følge med på allmenntilstanden men er jo fryktelig nysgjerrig også :P

Var der ofte i starten da hu gikk ned endel på sykehuset. Men har lagt på seg godt siden, så nå veier vi bare når vi har avtale på helsestasjonen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Veide hver uke frem til 4 mnd. Nå kommer vi til å følge med en gang i mnd. Han var prematur og sga.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vi veier når vi har avtale med hs =) 3 mnd kontroll i morgen, kjenner jeg er litt spent på det...

Vi veier når vi har avtale med helsesøster. Føler nesten det er litt for sjelden :P
Sikkert bare fordi jeg var på helsestasjonen hver uke i flere måneder med storesøsteren pga. lav vektoppgang. Lillebroren er en skikkelig plugg, så ikke noe nødvendig å veie ekstra her, nei :P

Bare ved vanlig time hos hs :) Alltid SÅ nyskjerrig og SÅ stolt når han har gått opp mye :D Jeg fikk ikke helt til amminga sist, så fryder meg til tusen når han eser ut på kun mm :P Vi skal på sånn fysiotime i neste uke, så da skal jeg veie han bare for å sjekke :)

Veies kun på helsestasjonen til kontrollene:)

Er bare på hs ved kontrollene som er satt opp, og veier ikke noe oftere enn det ;)

Vi har veid frøkna 1 gang i uken fram til nå! (4 måneder i dag) dette er fordi hun har hatt lav vektoppgang!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

har dere vanlig baderomsvekt hjemme kan det enkelt gjøres hjemme å... blir kanskje ikke like nøyaktig som babyvektene på helsestasjon, men man får en pekepin for dem som er nysjerrige.
Vei deg en gang uten og en gang med baby i armene på vekta hjemme, trekk fra vekta di og vips har du babyens.

Spent på vekten i morgen :) er 3 uker siden da. Veide 1 gang i uken og mer før det ...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Spent på vekten i morgen :) er 3 uker siden da. Veide 1 gang i uken og mer før det ...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Da skjønner jeg godt du er spent. jeg har og veid en del, bla pga vektnedgang. Nå har jeg ikke veid på en måned(!!) og skal holde meg til 5mnd vaksina den 24. 3 uker til...HOHO - spennende!

Veier når vi er hos HS, så no har vi ikkje vært siden 6 ukers kontrollen, skal på 3mnd kontroll i morgen *spent* :)

Back
Topp