Hvor ofte

Nå?
Vel, det er vel rundt 14 mnd siden forrige gang, når jeg og eks-mannen datet en kort periode.
Og så et år før det. [8D]
 
tja, slik gjenomsnittlig, så er det vel ca 2-3 ganger pr uke. Før vi fikk barn, så ca hver dag[8D]
 
Hver dag, noen ganger to ganger om dagen.. sånn som i dag[8D] også hender det jo at det går en dag imellom også da. men sånn gjennomsnitlig hver dag
 
ORIGINAL: Lolodi

2-4 ganger i uka
 
Sånn pr dags dato så er det vel en gang hver 2-3 uke[8D]

Såg egentlig for meg at det ikke kom til og skje flere ganger i år jeg, men det var før jeg sto opp idag [8|][:D][:D]
 
Varierer. Vi kan ha perioder hvor vi har sex 5-6 ganger i uka. Men akkurat nå er vi inne i en periode hvor vi har sex kanskje 1-2 ganger i uka.
 
3-4 ganger i uken[:)]
 
Sex, hva er det? [8|][:-][:o][:@]
 
helt enig med Moccii [8D][8|][&o][:-][:o]
 
veldig varierende... blir vel i gjennomsnitt sånn aenhver dag ca[8D] men nå er sambo syk å da er han en sytekopp så da har det ikke vært noe på en ukes tid [8D]
det er den størte turn offen jeg vet når mannen din ligger der med en forkjølelse og tror han er klar for graven[8|] da får det bare være[8D]
 
1-3 ganger i uka[;)] (utenom mensperioden)
 
tja, ca en gang i uken, gjerne en kjappis også ca 1 gang pr uke.
Greier ikke helt sammstemme oss om når vi har lyst.
Hadde to dager jeg var lettantennelig, men da var kjæresten trøtt og neste dag vondt i nakken så han måtte ta smertestillende (du og du, mannfolk blir jaggu syyyyke gitt, og dobbelt så vondt som andre [8|] )
I går morres hadde han tyyyydelig lyst og lå bak og ville, men etter en natt med lite søvn og møkktrøtt, sånn kan ikke helt våkne trøtt, så var det akkurat det siste jeg hadde lyst på........
 
når vi er sammen er det nesten hverdag, men skal si når vi er borte fra hverandre så tar det ca 3 uker uten[X(]
 
Back
Topp