hvor ofte??

ms36

Andre møte med forumet
Hvor ofte bader dere barna deres?

jeg bader thea-marie hver 2 dag jeg. og hun er 2 1\2 mnd

det gjør jeg oxo[:)]

Vi bader snuppa vår annen hver dag (hun er 14 mnd). Tror det er ganske vanlig, de trenger jo ikke bade hver dag og skal jo helst ikke det. Gjør som du føler for, det er det aller beste.[:)]

jeg har begynt å ta med meg nurket i dusjen jeg.. utrolig mye lettere hehe.. siden vi bare har sånn balje i stellebordet og det begynner å bli lite nå... han plasker jo vekk alt vannet liksom!
Han blir vel badet ca 3 ganger i uken tror jeg.. varierer litt...

Fra de har vært små,har de blitt bada annenhverdag ca...
Ikke bra med for mye bading heller,kan jo tørke ut huden!
Iallefall med stadig såpe/olje bruk.

Pleide å bade Karoline 1-2 ganger i uka i begynnelsen. Nå bader hun litt oftere.

Vi bader hver dag, bare litt plasking i balja. Vasker hår og kropp hver 3. - 4. dag ca. Hvilke produkter bruker dere?

Her har vi brukt en del Natusan...[8|]
Men er nå veldig fornøyd med Avent sine produkter![;)]

Har ikke prøv de. Bruker Cosmica, veldig fornøyd med dem.

Såvidt vært borti de...Og Babyline,men den serien syntes jeg ikke om!
Cosmica virka grei,men hadde allerede fått sansen for Avent...

Babyline syns heller ikke jeg var noe bra. Oljen deres sitter jo som støpt på huden!!

Var det jeg reagerte på og...
Om det skal falle deg inn å bytte ut eller prøve noe annet enn cosmica,så vil jeg anbefale deg avent- ihvertfall![;)]

Skal prøve det neste gang, takk for tipset[:)]

jeg bader jenta mi hver 3.dag, oftere hvis nødvendig. Ellers blir det klutvask men jeg dusjer rumpa hennes hver dag ved morgen/kveldstellet. Jeg bruker A-Derma badeolje jeg får kjøpt på apoteket. Bruker aldrig såpe i badevannet. [:)]

Dette var god lesning! Jeg bada sønnen min HVER dag jeg, og fikk dårlig samvittighet om jeg droppa det en kveld. Var jo koselig å bade, men litt stress å måtte gjøre det hver bidige dag..

Back
Topp