Hvor ofte vasker du huset?

mariaen

Betatt av forumet
Hvor ofte vasker du gulv og tørker støv? Jeg synes jeg vasker hele tiden! Har nettopp feid over badgulvet, det er bare tre dager siden sist..

Jeg støvsuger/vasker gult et par ganger i uka, vasker kjøkkenet og badet hver uke.

Litt for sjeldent :P

Neida.... Tar litt etter behov... Sjeldent heile huset tas på en dag.... Loftet brukes ca ikke så der vaskes det ikke så ofte ;)

Vasker 1 gang i uken, støvsuger 2. Allikervel er gulvet merkelig nok alltid skittent

Tørrmopper hver dag, noen ganger våt mopp. Vasker kjøkken og bad minst en gang i uken. Tørker støv og vasker flekker overalt jevnlig omtrent hver dag.

Støvsuger minst annenhver dag. Kjøkken og bad vaskes lett minst to ganger i uken. Vasker vanligvis gulv og bad skikkelig en gang i uken, men nå i svangerskapet med bekkenplager blir det sjeldnere.

Veldig skjelden, men mannen gjør det støtt og stadig:D:rolleyes: Gjør mitt jeg også, men det går mer på klesvasken, middag, handling osv :)

Vasker 1-2 ganger i uken. Støvsuger flere ganger til dagen der det trengs:p (mini kaster mat overalt:p)

Vasker gulvet ved behov, rett og slett. Samboer er flink til å ta fram støvsugeren når det trengs :) Blir nok litt hyppigere støvsuging og vasking når lille i magen kommer og etterhvert begynner å utforske gulvet da ;) Kjøkkenet vaskes ofte, og badet.

Prøver å støvsuge hver dag og tørke støv 2 ganger i uka. Vasker gulvene ved behov om det er 1 eller 3 ganger iløpet av av uke. Jeg har masse allergier og frøkna har husstøvallergi.

Siden alle sier at det ikke vises at de vasker ukentlig/flere ganger i uka så lar jeg bare være å slite ut moppen på det! :P

Støvsuger max en gang annen hver uke, nå har det ikke blitt siden før påske. :eek:

Vasker gulv/tørker støv veldig uregelmessig. Når det trengs :P Kanskje en gang i måneden, noen ganger annen hver måned.

Eneste jeg er nøye på er soveromsvask annen hver uke og vask av bad hver uke.

Jeg liker å ha det ryddig og ordentlig rundt meg, men liker også å bruke all fritid på ukedagene sammen med vesla og når hun sover så vil jeg slappe av. Dermed blir husarbeid nedprioritert, men ingen lider noen nød likevel. :D

Må støvsuge og vaske gulvene flere ganger i uken.

Hele huset 1gang i uka, støvsuger og mopper annenhver dag, kjøkkenet hver dag, tørker støv 2ganger i uka og syns det støver ned uansett.. :p

Støvsuger ca 2 ganger i uken. Vasker gulvene hver 14. dag, og enda så er det nesten ikke skitt på kluten/moppen. Støvsuger alltid før jeg vasker gulvet. Tørker støv når det blir godt synlig. Vi er bare to stk, så blir ikke mye møkk og dritt. Alltid rent og pent her :) Takler verken rot eller å ha det møkkete rundt meg.

Når jeg har tid ;) ikke veldig ofte, det blir en del tørrmopping mellom hver vask..

Sent from my iPhone using BV Forum

Vasker alltid til helgen og da tar vi alt, og så er det støvsuging stort sett hver dag sammen med vasken på badet, doen og generelt litt støvtørk.

Back
Topp