Hvor ofte vasker dere...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hvor ofte vasker dere badet?? Hvor ofte vasker dere håndtaket på døren til badet?[:D][8D]

En gang i uka, minst...

2-3 ganger i uka[;)] Håndtaket?? Hmm...hakke tenkt på det før...
*løperåvaskerhåndtaket*

1-2 ganger i uka!
Har fått max fobi for bakterier og alt må være rent!!!!
Føler meg som en bakterie freak! Ble sånn etter att jeg ble gravid.
Og kjæresten min er det stikk motsatte. Han har jo ikke PEILING på bakterier og hvor viktig all slags hygiene er. [:'(]

ORIGINAL: 3 stars

En gang i uka minst, skal håndtaket å vaskes?[8D]

Hehe[:D][8D]

ORIGINAL: Labambie

1 gang pr uke. Håndtakene sprayer jeg med antibakteriell spray hver dag.. (da jeg gikk på kokkelinja så vi hvor fort det gikk fra skittent dørhåndtak på doen, til fææle sykdommer... avføringsbakterier er ikke til å spøke med)

Visst du sprayer hver dag må du huske å bytte desinfiserende middel en gang innimellom (men det vet du sikkert siden du har gått kokk..., men for alle andre som leser) Ellers ender du opp med resistente bakterier.....

ORIGINAL: 3 stars

En gang i uka minst, skal håndtaket å vaskes?[8D]

Gjelder ikke bare badet, men alle berøringspunkter på kjøkkenet og, skapdører etc. bakteribomber[:'(]

Vasker badet 1-2 ganger i uka... Men har aldri vasket håndtaket[8D][8|]

jeg vasker badet grundig i allefall en gang i uken, men jeg tar vasken og håndtak og slike ting faktisk vær dag[:)]

Det er faktisk veldig viktig og vaske håndtak mye.... Du kjenner sikkert de som går på do hos deg, men det er ikke sikkert det er alle som vasker seg på hendene etter de har vært på do da[:'(]

Tenk sååå mangen bakterier det er på det håndtaket da[&:]

Etter hva jeg har hørt er et datatastatur omtrent akkurat like fullt av bakterier og dritt som et toalett, og hvor ofte vasker man dataen liksom...? [&:]

ORIGINAL: frklarsen

Etter hva jeg har hørt er et datatastatur omtrent akkurat like fullt av bakterier og dritt som et toalett, og hvor ofte vasker man dataen liksom...? [&:]

Ja sant!!!! det er mye som må vaskes ofte som er fult av bakterier på!!!!!

Men en kan jo ikke vaske seg i hel heller da... da må en jo gå rundt med en klut med salmiakk hele tiden da...hehe.....[8D]

vaske bade 2-3 ganger i uken. håndtaker er skjeldent eg vaske..[8|]

ORIGINAL: Naninnie

ORIGINAL: frklarsen

Ja sant!!!! det er mye som må vaskes ofte som er fult av bakterier på!!!!!

Men en kan jo ikke vaske seg i hel heller da... da må en jo gå rundt med en klut med salmiakk hele tiden da...hehe.....[8D]

...for ikke å snakke om mobiltelefonen....[8|]  [;)]

1gang for dagen.. har klor spray så sveiper over badet hver dag (og alltid et lite tørk på håndtaket) etter jeg har støvsuget og sveipet over huset.

ORIGINAL: *Plomma*

Jeg vasker badet så ofte som det trengs, støvsuger annenhver dag og vasker toalett og vask 2 ganger i uken, dørhåntaket vasker jeg.....hmmm....trokke jeg har vasket det[8D] er ikke så redd bakterier, vi trenger dem jo....Man blir uansett utsatt for bakterier så er ikke vits å være hysterisk. Jeg tenker sånn at immunforsvaret får noe å jobbe med og blir dermed sterkere. Ikke sikkert jeg har rett i det, men er hvertfall sånn jeg tenker.

Helt enig med deg om dette med at vi treneg bakterier... Har vi ikke disse så blir vi allefall syk!!!!!

Men akkurat det der med håndtaket på toalettet er jeg nøye med!!!!

MINST EN GANG I UKA...og jeg har som vane og vaske håndtakene på dørene når jeg vasker(er renholder så derfor har jeg en del rutiner som jeg gjør uten å tenke meg om)..

ORIGINAL: oliversMamma

1 gang i uka eller mer.. kommer litt ann på..

prøver å få det til en gang i uka..

Back
Topp