*p!nk smile*
Forumet er livet
Hvor ofte vasker dere badet?? Hvor ofte vasker dere håndtaket på døren til badet?[:D][8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 3 stars
En gang i uka minst, skal håndtaket å vaskes?[8D]
ORIGINAL: Labambie
1 gang pr uke. Håndtakene sprayer jeg med antibakteriell spray hver dag.. (da jeg gikk på kokkelinja så vi hvor fort det gikk fra skittent dørhåndtak på doen, til fææle sykdommer... avføringsbakterier er ikke til å spøke med)
ORIGINAL: 3 stars
En gang i uka minst, skal håndtaket å vaskes?[8D]
ORIGINAL: frklarsen
Etter hva jeg har hørt er et datatastatur omtrent akkurat like fullt av bakterier og dritt som et toalett, og hvor ofte vasker man dataen liksom...? [&:]
ORIGINAL: Naninnie
ORIGINAL: frklarsen
Etter hva jeg har hørt er et datatastatur omtrent akkurat like fullt av bakterier og dritt som et toalett, og hvor ofte vasker man dataen liksom...? [&:]
Ja sant!!!! det er mye som må vaskes ofte som er fult av bakterier på!!!!!
Men en kan jo ikke vaske seg i hel heller da... da må en jo gå rundt med en klut med salmiakk hele tiden da...hehe.....[8D]
ORIGINAL: *Plomma*
Jeg vasker badet så ofte som det trengs, støvsuger annenhver dag og vasker toalett og vask 2 ganger i uken, dørhåntaket vasker jeg.....hmmm....trokke jeg har vasket det[8D] er ikke så redd bakterier, vi trenger dem jo....Man blir uansett utsatt for bakterier så er ikke vits å være hysterisk. Jeg tenker sånn at immunforsvaret får noe å jobbe med og blir dermed sterkere. Ikke sikkert jeg har rett i det, men er hvertfall sånn jeg tenker.
ORIGINAL: oliversMamma
1 gang i uka eller mer.. kommer litt ann på..