Hvor ofte vasker dere vegger??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Ja? hvor ofte vasker dere over alle veggene i huset?

når jeg skal flytte eller pusse opp... og om det er en flekk så tar jeg ei fille og gnukker.. men helvask av veggen sånn helt uten videre?
Aldri.

altfor sjeldent.... men ser at veggene på badet er støvete nå så må vel gå over med tørrmopp....

Huff, aldri!! :O

Dollface skrev:
når jeg skal flytte eller pusse opp... og om det er en flekk så tar jeg ei fille og gnukker.. men helvask av veggen sånn helt uten videre?
Aldri.

hehe jeg har heller aldri gjort det, tok bare over litt i dag de stedene jeg vet guttungen kommer til med klissete hender noen ganger Ikke all skitt som synes.

det er sjelden.. bodd her i 3 år og enda ikke gjort det .. har vaska taket da ..

Dollface skrev:
Aldri.

Samme her. Men jeg har merket meg hvor en 2 åring klarer å legge hendene sine, så enkelte steder (som baderomsdøra, veggen ved håndklærne, døra ut til gangen og ved verandadøra bl.a) får seg en omgang med kluten litt oftere....

En gang i året er det vask av tak og vegger i alle rom:) pleier ta det på høsten el nærmere jul..og er ikke sånn at jeg tar alle rom samtidig;) ett el to rom om gangen:) Går heldigvis veldig fort siden vi ikke røyker eller noe:) Kjøkkenet blir tatt litt oftere pga stekeos og sånt:)

Aldri :) Kun der jeg ser det er skittent, hvilket for det meste kommer av barnehender :)

Senator Malin skrev:
Ehm... Aldri 

Vasker badevegger med....eh...ujevne mellomrom, men ellers i huset - aldri;)

En gang i året. 

Spyler ned vegger og tak med sterkt vaskemiddel og vann. Blir så reint så 

Vasker... eh.. vegger?? Jo, når det er en flekk blir den vasket bort.. Stort sett er det små håndavtrykk..

Aravis skrev:
En gang i året. 

Du spyler, inne? 

Aldri?

Vasker vegger når jeg flytter :p

Hvis det er noen flekker eller sånn så vasker jeg der flekken er, men jeg vasker ikke hele veggen, liksom.

Labambie skrev:

Aravis skrev:
En gang i året. 

Du spyler, inne? 

Jepp. Med en sånn en: TRYKKSPRØYTE 5 LITER VITON
Har egne mopper som jeg bruker kun til tak og vegg som jeg tørker over etterpå. 

Dollface skrev:
Aldri.

Jasign

Dollface skrev:
Aldri.

Hehe..samma her. Nå skal vi flytte og vi har leid inn folk til å vaske ut av huset- så da må jeg vel svare at jeg aldri vasker vegger. (utenom det kommer søl eller unga har tegna på veggen;))

Dollface skrev:
Aldri.

Signerer bare dolly her jeg...

Dollface skrev:
Aldri.

Back
Topp