Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CaKa*
Veldig veldig sjeldent, er ikke mange av lekene som er vasket i det hele tatt, men noen er det blitt mye gris på hvis hun har spist en kjeks eller kavring eller noe samtidig som hun har holdt på med leken så da har de blitt vasket..
ORIGINAL: blondi83
Veldig veldig sjeldent, er ikke mange av lekene som er vasket i det hele tatt, men noen er det blitt mye gris på hvis hun har spist en kjeks eller kavring eller noe samtidig som hun har holdt på med leken så da har de blitt vasket..
samme her...uff eg burde nok vært flinkere..men lekematten vasker eg ofte og tøyleker vasker eg sammen med klærne hennes...
men hvordan vasker man tøyleker med lyd i f.eks? kan jo ikke hive de i vaskemaskina vel... har en leke som hun er veldig glad i som er full av kjeks, men får liksom ikke gjort noe annet enn å tørke av den det verste..
ORIGINAL: Karin_M
men hvordan vasker man tøyleker med lyd i f.eks? kan jo ikke hive de i vaskemaskina vel... har en leke som hun er veldig glad i som er full av kjeks, men får liksom ikke gjort noe annet enn å tørke av den det verste..
Jeg har vasket flere tøyleker med lyd i vaskemaskinen. Det har gått fint hver gang [:)]
Ellers vasker jeg lekene når de er virker skitne, hun har vært syk, eller vi har hatt de mye med på farten.
Varierer veldig med andre ord [:)]
men med sånn elektronisk(?) lyd i og? må jo være noe batteri inni der, hvordan går det med vann?