Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: merete_80
ORIGINAL: Lykkeliten^^
Ingen alternativer som passer her.
Hvordan gjør dere det da ? :)
Mulig vi er lite renslige, men vasker huset sjeldnere. Tørrmopper gulvet ofte, ellers vasker jeg ved behov.
ORIGINAL: Undrende85
Åh herregud, så ofte er det ikke interessant å vaske engang.
Mulig dette er "urenslig" for noen, men med unger og husdyr er det meningsløst å vaske hver dag eller annenhver dag likevel.
Å ta støv og vaske bort skittflekker som dukker opp fortløpende syns ikke jeg er det samme som å "vaske huset".
Gulvet blir tatt ca hver 14. dag, alt annet over tid.
ORIGINAL: lillerose81
Mulig vi er lite renslige, men vasker huset sjeldnere. Tørrmopper gulvet ofte, ellers vasker jeg ved behov.
Hadde nok tørrmoppet her og hadde det ikke vært for alle millioner bikkjehårene vi har på gulvet[;)]
ORIGINAL: elber13
ORIGINAL: lillerose81
Hadde nok tørrmoppet her og hadde det ikke vært for alle millioner bikkjehårene vi har på gulvet[;)]
hehe-det er akkurat derfor JEG tørrmopper.. for å fjerne de millioner trillioner hår som ligger over alt. [&:]
Soper det som ikke får plass på moppegreia sammen i en haug med moppen, og soper det opp med kost og brett. Syns det er heselig å få i vaskefilla.
ORIGINAL: Katey
Vi vasker vel sånn ca hver 14. dag.
Men jeg støvsuger hver dag når jeg står opp. Hunden røyter myyyyyyyyyyyye, så jeg må støvsuge før Oliver kan ned på gulvet[;)]
ORIGINAL: Katey
Vi vasker vel sånn ca hver 14. dag.
Men jeg støvsuger hver dag når jeg står opp. Hunden røyter myyyyyyyyyyyye, så jeg må støvsuge før Oliver kan ned på gulvet[;)]
ORIGINAL: kenguri
Oi...tror jeg bare skal liste meg stille ut fra denne avstemmingen....