hvor ofte vasker dere bilen (utvendig)

~Ingeborg~

Gift med forumet
Vi vasket den bare en gang i hele 2008!!! Det er flaut! I 2009 skal vi bli mye flinkere!! Vi må begynne å ta vare på bilen (lakken).

sjeeeldent.. Den fikk stjernebehandling sommeren 2007, for at vi skulle komme oss hjem igjen fra Vega[8D] (bakakslingen røk på veien opp, kl 3 på natta, natt til lørdag[&:])

Vel, vi har en billig bil.. Ikke så veldig fin, så en gang i halvåret kanskje?!
He he.. [8D] Lat ja..

Om sommeren vasker vi den ganske ofte, men om vinteren bli det logisk nok mye sjeldnere. Er jeg som står for bilvasken her i huset, mens gubben tar seg av vasken på motorsykkelen. Og den blir i alle fall stelt og pusset etter alle kunstens regler...

Har jeg tid, så vakser jeg den et par ganger i uken. Cecilies bil derimot er jeg mindre flink med desverre, den vasker jeg ca. 1 gang i måneden, men den brukes jo ikke i nærheten så ofte!
Syntes i grunnen det er veldig koselig å vaske bil. Synd at vi driver å salter så mye i norge bare! Helt tragisk!

uff vi er ikke myye flink til det[:)]
prøve å bli flinkere i 09 ja[:)]

sambo vasker kansje sin en gang i uken, min er ikke så ofte til vask[:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Har aldri hørt om folk som vasker bilen 1 eller flere ganger i uken før nå[:D]

Vi vasker den alt for sjelden. Får en vår shining og ellers når den nærmest roper om en vask[:D]

Hihi.. hadde heller ikke jeg.. en av grunnen for denne spørrerunden[:)]

Tror faktisk ikke det blir mer enn 2-3 ganger i løpet av året! Som oftes en gang om våren, så en gang midt på sommeren og så en gang til høsten at!! Vi vasker den med høytrykkspyler nede hos svigers!![:)]

Vi vasker den når den er så skitten at den kan stå av seg selv[8|]

Back
Topp