Lykkefrøet
Betatt av forumet
Hei! Jeg bare lurer på en ting? Hvor ofte går dere til ultralyd egentlig? Misforstå meg rett, men jeg føler noen her går så ofte? (Det er bra det altså) Men, jeg var på tidlig ultralyd i uke 9 for å sjekke om det var liv på grunn av en MA sist, men nå er jo ikke planen min å gå før ordinær ultralyd. Virker så lenge til når det virker som mange som tar ultralyd rundt uke 10-12...
På en måte skulle jeg gjerne sjekket om det fortsatt er liv (da symptomer kommer og går), men føler ikke jeg har noen grunn til det egentlig så lenge jeg ikke mistenker noe konkret... Har ikke penger til å gå å sjekke med jevne mellomrom heller selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å vite hver uke jeg at alt er bra.
Føler ikke jeg kan sjekke "hele tiden" liksom, bør slappe av med at alt er bra...
Hm...
På en måte skulle jeg gjerne sjekket om det fortsatt er liv (da symptomer kommer og går), men føler ikke jeg har noen grunn til det egentlig så lenge jeg ikke mistenker noe konkret... Har ikke penger til å gå å sjekke med jevne mellomrom heller selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å vite hver uke jeg at alt er bra.
Føler ikke jeg kan sjekke "hele tiden" liksom, bør slappe av med at alt er bra...
Hm...