Hvor ofte tisser du?

Toadette_

Betatt av forumet
Hvor mangen ganger tisser du i løpet av en dag `? 
Eg går på do kanskje 2 og max 3 ganger i løpet av en dag , 1 på morningen og kanskje 1 midt på dagen og kanskje før jeg legger meg

Venninen min mente at dette var fryktelig lite og unormalt 

Det var lite..!
Her er jeg vel innom toalettet iallefall 7-8 ganger ila dagen..

M3rl0t skrev:
Det var lite..!
Her er jeg vel innom toalettet iallefall 7-8 ganger ila dagen..

emoticon

samme som deg hi.

Ja, det var sykt lite.
kan tenke jeg også går sånn ca åtte ganger, men jeg er gravid da.
når jeg ikke er det pleier jeg å gå fem kanskje?
også går jeg en hel haug om natta også emoticon

Heldiggrisen! Jeg har hyperaktiv blære, og har tisset opptil 20 ganger i døgnet. Av og til må jeg tisse bare et kvarter etter sist gang, andre ganger kan det gå et par timer. Alltid oppe om natta også og tisser. Bare nyt det du, må være deilig...

Morgen og kveld

Pucca skrev:
Heldiggrisen! Jeg har hyperaktiv blære, og har tisset opptil 20 ganger i døgnet. Av og til må jeg tisse bare et kvarter etter sist gang, andre ganger kan det gå et par timer. Alltid oppe om natta også og tisser. Bare nyt det du, må være deilig...

Samme her..

Toadette_ skrev:
Hvor mangen ganger tisser du i løpet av en dag `? 

Eg går på do kanskje 2 og max 3 ganger i løpet av en dag , 1 på morningen og kanskje 1 midt på dagen og kanskje før jeg legger meg

Venninen min mente at dette var fryktelig lite og unormalt 

Jeg går på do 2-3 ganger for dagen. Om morningen, ettermiddag(noen ganger ikke), og rett før jeg legger meg.

kommer an på hvor mye vann jeg drikker, men rundt 6-7 ganger er jeg nok.

3 - 4 ganger til vanlig, litt oftere nå som jeg er gravid emoticon

Jeg går like ofte som deg, trådstarter. - ca 3 ganger om dagenemoticon Og jeg drikker faktisk myyyyyyye vann!

*Tøtta81* skrev:
kommer an på hvor mye vann jeg drikker, men rundt 6-7 ganger er jeg nok.

Jeg går som deg ca. 3 ggr for dagen. Men så drikker jeg 1/2 - 1 liter væske om dagen også til normalt.

NÅ er en helt annen sak.. nå tisser jeg så ofte jeg kan, gjerne hver halvtime...  :P

Back
Topp