Hvor ofte til kontroll?

L24

Glad i forumet
Lurer på hvor ofte dere går til kontroll hos lege og jordmor nå på slutten jeg..
Synes det er litt lenge mellom mine kontroller[:)]

Jeg har nok gått litt ofte, hver andre uke siste tida. Framover nå blir det kontroll kanskje LITT oftere, men ikke hver uke. Skal på vekstkontroll mandag, og neste kontroll er da evt hos jordmora mi mens hu jobber på sykehuset (har bare kontor her hver andre uke). Og da blir det hver uke etter det for da er jeg på overtid.

Litt lenge mellom syns jeg, skulle gjerne hatt hver uke, men så lenge alt er bra så er det jo ingen vits. Jeg har jo vett på å si i fra hvis jeg er urolig for noe, og så lenge jeg har det bra og babyen beveger seg anser jeg alt som å være fint jeg[:)]

Har en god dag i dag, så nå er liksom alt bra.... Hehe[;)]

jeg er 34+4 nå og går fortsatt bare en gang i mnd. Har fått beskjed av fastlegen om det skulle være noe vil jeg få en ekstra time.

Jeg fikk beskjed om kontroll hver uke etter uke 32. Så det er tett mellom mine timer!

annen vær uke lege jormor her

blir hver uke nå fra uke 37

Har vært ca hver 4 uke (gikk 10 uker mellom uke 15 og uke 25, men var på UL imellom da)
Va sist 25.jan, ska på fredag, så den 3.mars, og 17.mars(eventuell overtidskontroll)

hver 3. uke, så nå annenhver og nå på slutten skal jeg begynne å gå en gang i uken..
Ååå... snart ferdig. max 6 uker igjen! [:D]
(den derre nedtellingsgreien her er litt feil..)

Har hat kontroller hver 14. dag siden uke 32. ca. Nå de siste ukene får jeg kontroller hver uke. Jeg har ikke hatt noen problemer i svangerskapet så langt, så jeg blir ikke fulgt ekstra opp på noen måte. Tror legene tjener bra på alle testene de tar på oss gravide, så de har ikke noe i mot å sett opp masse kontroller [:D]

Hver 4. uke fram til uke 34, så hver 2. uke - og nå skal jeg hver uke fram til fødsel. Synes det er greit sånn.

Jeg har gått til kontroll hver 14.dag siden uke 28, og fra uke 36 skal jeg gå til kontroll hver uke [:D] Har gått så ofte pga en del problemer i svangerskapet..

Jeg går hver uke nå,ser det ut for.Det har ikke vært sagt noe om det, men har vært en gang denne uka, og ble satt opp på ny time neste uke. Etter terminen har jeg knappe 3 uker igjen, men jordmor mente at det var sannsynlig at jeg får før tiden, så kanskje det er litt derfor hun vil følge tett opp...

Var hos legen i dag og fra og med i dag skal jeg på ukentlige kontroller[;)]
Så da ordnet det seg he he
Slipper jeg å tenke på om de er flinke nok til å følge meg opp..

jeg var hos jordmor i går og var med legen 2 uker før der igjen.skal igjen om 2 uker hvis ting ikke er skjedd enda. håpe jeg slipper

Jeg er hos lege og jm annenhver uke nå. Det har jeg vært de siste 3-4 ukene ..? går litt i surr ... Men synest oppfølginga er bra i alle fall!

Back
Topp