Hvor ofte til kontroll

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Jeg er igrun veldig usikker på hvordan jeg skal følges opp. Var med jm i uke 13. Har vert innom legen flere ganger, men det er for å forlenge sm. Har ikke fylt ut på korte mitt.men nå skal jeg sikker følges opp av sykehuset pga sv.dia. skal dit om tre uker, satser på å få litt info da. Skal på oul nå på torsdag. Tror ikke jeg bestiller noe kontroll i mellom disse to. Litt vanskelig når man blir mellom mange instanser. Samtidig er jeg tredje gangs. Så føler det er lite nytt å fortelle meg liksom:-p
Er 18 uker på onsdag:)

Har du mange kontroller så langt?

Nå skal eg ha små kontroller hver uke, men det er pågrunn av hyperemesis og derav vekttap. 13+0 i dag :-)

Går til sykehus hver uke og fastlege hver 2 uke pga hyperemesisen. Jordmor som vanlig:)

Ja, men det er pga jeg har mistet 3 ganger, sist veldig sent.
Er på ultralyd med 1,5-3 ukers mellomrom i tillegg til jordmor og litt annet.

Jeg er innom legen hver 3 uke. Også er det JM og sånt utenom.
Nå er det hovedsaklig pga medisiner jeg hår så ofte doh.

Jeg har risikosvangerskap, så jeg skal til jm en gang i måneden i tillegg til ultralyder og legertimer

Jeg er 17+0 i dag, vært til lege to ganger... Ikke vært til hverken jm eller ul utenom d. Men jeg har heller ikke hatt noen plager eller annen grunn for oppfølging! Skjema ble fylt ut sist jeg var hos lege, da var jeg 13+0. Når jeg hører hvor mange ganger andre er inn føler jeg at d er litt lite, men så lenge alt er normalt er d jo ikke så mye de kan gjøre, magen lever liksom sitt eget liv! ☺️

Jeg er 15+3, har vært hos fastlegen to ganger, hadde første svangerskapskontroll i uke 13 da. Har vært på to tul, og fosterdiagnostikk, og skal på en ekstra ul i morgen, så blir 4. ul da :)