Hvor ofte tester du?

Leories

Flørter med forumet
Leser i flere tråder at folk tester mange dager på rad (med pos utslag) før CB og lurer på om jeg er rar som alltid bare har testet en gang per svangerskap

Er det noen grunn til å teste så mange dager på rad? Noen forskjell i styrken på streken for å sjekke at HCG går oppover eller er det for ekstra bekreftelse?

Ikke ment som kritikk...
 
Ingen forskjell, er bare en bekreftelse for min del:phar ikke testet så ofte her, men bestilte en ti pakk med tester billig når jeg ikke trodde jeg var gravid:D så nå bruker jeg om jeg føler for d:wacky:
 
Nå tester jeg for å se at testene blir sterkere ja. Men det er mest fordi jeg har vært veldig bekymret for å miste pga brunlig utflod. Har testet annenhver dag. Heldigvis blir streken sterkere og det roer sjelen <3 har også igjen en CB-digital som jeg tenker å ta om en ukes tid :)
 
Jeg har hatt kjemisk graviditet noen ganger og da har ikke testen blitt merkbart sterkere. Har også blødd. Har derfor testet ofte for å sjekke at det går rette veien :)
 
Jeg har testet jevnlig for å se til at HCG stiger. Jeg har mistet tidlig mange ganger, så jeg ville følge med på om det samme kom til å skje nå. Heldigvis er testene tipp topp denne gangen :D
 
Tatt tre tester.. to billig strimler men ble så usikker på om de kunne vise feil så tok en til, fra apoteket i morges. Har hatt den liggende siden forrige svangerskap.

Må uansett inn til lege å teste før jeg får tul aå kunne ha spart meg så mange tester egentlig :p
 
Testet jevnlig for å se at jeg fikk sterkere streker :) blir mer avslappet og mindre bekymret da, siden jeg har mistet endel ganger :) og de gangene jeg har mistet, så har ikke streken blitt sterkere ;)
 
Testa annen hver dag med cb pluss for å se stigning i hcg. De gangene jeg har spontanabortert tidlig har aldri testene vært kjempetydelige. Testet med cb digital med uker for å se om den gikk fra 2-3 til 3+
 
Back
Topp