Hvor ofte suger dere mannen/partneren?

Hver dag!
 
*Prinsessa skrev:
ORIGINAL: Spadame



Jeg svarte 1 gang i uka, men jeg gir somregel 3 - 4 ganger i uka, men ikke hver gang vi har sex..



sign





også har vi en deal. når vi kjører inn i en ny kommune så skal han suges haha...det er faktisk litt gøy. litt krydder i hverdagen[:D]

eller om vi er litt uenig og småsure så sier han: tror du trenger litt pikk jeg også blar han fram kuken så endten blir det sug eller knull, isteden for å telle til 10[8D] funker som faen her[;)]



går veldig fint for han er renslig og fin og ikke hårete[8D] ekkelt med udelikat pølse[&o]



haha, det høres ut som dere har mye morro da ihvertfall. tror jeg må lage noen dealer med gubben jeg å ;-)

 
Litt suging hører med i hverdagen, men kun suge til en orgasme skjer ikke så ofte lenger. Jeg likte det bedre før, hva som har skjedd vet jeg ikke
 
3-4 ganger i uken.
Han er borte 3 dager i uken, så det blir litt når han er hjemme :p
 
Jeg har aldri likt å suge, så det blir desverre veldig veldig sjeldent.. er år siden sist.
 
Vær gang vi har sex  
 


marit helene.. skrev:
Det har ikke blitt så ofte etter jeg ble stor-gravid, men jeg syns det er opphissende. Gjør det stort sett hver gang vi har sex egentlig... liker det [:D]


Signerer på det! (Minus biten med storgravid da)
Har aldri vært serlig glad i det før (med andre partnere), men ELSKER å suge mannen min og det er lite som tenner meg mer enn det! Skjer nesten alltid før eller under sex 
 
Ikke så altfor ofte..han liker det godt så da er det greit å gi han det sjeldent så setter han ekstra pris på det hehe...
 
Hei..

Det skjer litt for skjeldent her egentlig..

Noen tips til en som ikke er drit gla i det egentlig.... Vil jo gjerne kunne gjøre han mer fornøyd ;)

 
2-3 ganger i uken her... men ikke nå som jeg er så grusomt kvalm. likte det ikke så veldig godt i begynnelsen, men så at han satte veldig stor pris på det, så ble fort vant til det :) og nå liker jeg det også. Nydusja er et must...
 
Ofte når vi har sex, men egentlig bare mest for å gjøre den våt.. Sjelden har får mer enn 2 min, men det hender jo. Kanskje jeg må bli litt snillere.. Men har jo til mitt forsvar vært kvalm siden før jul, da :p 
 
Sånn ca. hver gang vi har sex, altså gjennomsnittlig hver dag :) Men jeg dropper det vis han ikke har dusja, godt for han at han pleier å dusje vær kveld ;) Er ingenting som er så ekkelt som en pikk som lukter gammal urin * brekke seg*

 
Back
Topp