Hvor ofte suger dere mannen/partneren?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
overskriften sier vel sitt[;)]

gjennomsnittelig/ca da.
 
Jeg svarte 1 gang i uka, men jeg gir somregel 3 - 4 ganger i uka, men ikke hver gang vi har sex..
 
kan svare for meg jeg da..

opddaga til begges overaskelse at d var nesten 6 mnd siden sist[:-]
 
ORIGINAL: lillehilde

sjelden egentlig.. e ikke så fan av det æ, men gjør det nån gang "for å vær ekstra snill" [8D] veit han like det så..
 
ORIGINAL: Spadame

Jeg svarte 1 gang i uka, men jeg gir somregel 3 - 4 ganger i uka, men ikke hver gang vi har sex..

sign


også har vi en deal. når vi kjører inn i en ny kommune så skal han suges haha...det er faktisk litt gøy. litt krydder i hverdagen[:D]
eller om vi er litt uenig og småsure så sier han: tror du trenger litt pikk jeg også blar han fram kuken så endten blir det sug eller knull, isteden for å telle til 10[8D] funker som faen her[;)]

går veldig fint for han er renslig og fin og ikke hårete[8D] ekkelt med udelikat pølse[&o]
 
Hehe...vet ikke.. før gjorde jeg det ofte..har ikke så mye imot det..men hehe spiser han visse ting så nekter jeg..helt merkelig at noe du spiste i går kan lukte nedentil...selv om en har vasket seg med såpe og vann hehe.

Nå som jeg er gravid er det ikke alltid jeg har lyst... er sliten i rygg og halebein - så liker helst å ikke gjøre noe når jeg er hjemme fra jobb hehe..
 

Original: *Prinsessa

også har vi en deal. når vi kjører inn i en ny kommune så skal han suges haha...det er faktisk litt gøy. litt krydder i hverdagen
eller om vi er litt uenig og småsure så sier han: tror du trenger litt pikk jeg også blar han fram kuken så endten blir det sug eller knull, isteden for å telle til 10 funker som faen her

går veldig fint for han er renslig og fin og ikke hårete ekkelt med udelikat pølse



Hehe for en morsomt vri..
 
også har vi en deal. når vi kjører inn i en ny kommune så skal han suges haha...det er faktisk litt gøy. litt krydder i hverdagen[:D]
eller om vi er litt uenig og småsure så sier han: tror du trenger litt pikk jeg også blar han fram kuken så endten blir det sug eller knull, isteden for å telle til 10[8D] funker som faen her[;)]

går veldig fint for han er renslig og fin og ikke hårete[8D] ekkelt med udelikat pølse[&o]



haha, lo høyt jeg faktisk! så morsomt[:D]

hadde jeg likt å suge og likt smaken så hadde d sikkert skjedd oftere hos oss også[:)] (har jo litt med 3 mnd med kvalme og spy i denne perioden og da[8D]
 
poff
 
Last edited:
ORIGINAL: Malleleo

også har vi en deal. når vi kjører inn i en ny kommune så skal han suges haha...det er faktisk litt gøy. litt krydder i hverdagen[:D]
eller om vi er litt uenig og småsure så sier han: tror du trenger litt pikk jeg også blar han fram kuken så endten blir det sug eller knull, isteden for å telle til 10[8D] funker som faen her[;)]

går veldig fint for han er renslig og fin og ikke hårete[8D] ekkelt med udelikat pølse[&o]



haha, lo høyt jeg faktisk! så morsomt[:D]

hadde jeg likt å suge og likt smaken så hadde d sikkert skjedd oftere hos oss også[:)] (har jo litt med 3 mnd med kvalme og spy i denne perioden og da[8D]


haha[8D]

det er i allefall ikke digg og suge om man er grønn i trynet og kvalm[&:]
godt du fikk deg en latter da.


men jenter den er ikke så dum den suge greia altså.
men jeg har smakt pølse som ikke er så god også, ikke godt å suge pikk det smaker pikk av lissom... innestenkt pikk kan vi kalle det hehe...[8D] (pikk som har vært i samme boxer i 3 dager og ikke blitt vaska og har kukost imellom[:'(])haha frister bedre med blåskjell da gitt[8D]
 
Når han er nydusja og me ligge i senga og ser TV, da legger eg hodet på magen hans og leker litt og suger den
 
Eg har ein ting for å stryke på ballene hans, elsker å kose med dei og da følger det gjerne med litt mere... så det skjer rett som det er både titt og ofte... minst en gang for dagen....[:)]
 
kan si jeg liker bedre å ha sex..får begge nytelse på likt :D - men jeg har alltid vært var så han må være ren for at jeg skal gjøre det - er ikke kjekt å pytte det i munnen og den ikke smaker like godt... 
 
SKjeldent at vi har tid til sånt når vi skal ha sex! For det meste må vi bare forte oss å bli ferdig! Har en liten sønn som ALDRI sover noe særlig lenge i slengen, og på dagtid er der aldri mulighet til å a sex overode
 
Det har ikke blitt så ofte etter jeg ble stor-gravid, men jeg syns det er opphissende. Gjør det stort sett hver gang vi har sex egentlig... liker det [:D]
 
Ikke hver gang vi har sex, men ukentlig...
 
Det er jo såååå nydelig [:)]
 
Blir stort sett hver gang vi har sex [;)]
 
ORIGINAL: Spadame

Jeg svarte 1 gang i uka, men jeg gir somregel 3 - 4 ganger i uka, men ikke hver gang vi har sex..
 
Back
Topp