Hvor ofte sprekker du som slanker deg?

Veeel, jeg er stort sett flink i ukedagene....men sprekker når helga kommer. Da er det god mat som det er vanskelig å spise lite av...sukk. Godteri kan jeg holde meg unna i lengre perioder, men om jeg får smaken på det vil "mye ha mer".

Prøv å finne sunnere alternativ til utskeielser...for eksempel. kokosboller (om du liker det...ca 100 kcal pr stk)...popcorn istedenfor potetgull osv.

Ja det er det jeg gjør :)
Men prøver å holde meg unna godteri i ukedagene, og det er der jeg sprekker! (A)

Sprekker du fordi du har snop i hus eller er det slik at du kjøper det i butikken når lysten melder seg? For meg funker det bra om det ikke fins i huset i det hele tatt. :P

Veeel, jeg er stort sett flink i ukedagene....men sprekker når helga kommer. Da er det god mat som det er vanskelig å spise lite av...sukk. Godteri kan jeg holde meg unna i lengre perioder, men om jeg får smaken på det vil "mye ha mer".

Prøv å finne sunnere alternativ til utskeielser...for eksempel. kokosboller (om du liker det...ca 100 kcal pr stk)...popcorn istedenfor potetgull osv.
Jeg drikker smoothie hver kveld! også spiser jeg mye dadler, og nøtter! også har jeg blitt flinkere til å faktisk lage meg en liten kveldsmat om jeg må, istedenfor å skeie ut med masse dritt!
Popcorn og snack`a`jack funker det og :)

Mye vil ha mer er det til meg og assa...hvis jeg sprekker så stopper jeg ikke etter èn bit sjokolade!

Sprekker du fordi du har snop i hus eller er det slik at du kjøper det i butikken når lysten melder seg? For meg funker det bra om det ikke fins i huset i det hele tatt. :p
Jeg sprekker fordi mannen kjøper seg godteri som jeg finner rundt omkring!!!! hadde det ikek vært for han hadde jeg sikkert vært syltynn (A) haha
Jeg drar faktisk aldri på butikken for å kjøpe meg godteri, men hvis jeg har det hjemme spiser jeg til det blir tomt

Jeg sprekker fordi mannen kjøper seg godteri som jeg finner rundt omkring!!!! hadde det ikek vært for han hadde jeg sikkert vært syltynn (A) haha
Jeg drar faktisk aldri på butikken for å kjøpe meg godteri, men hvis jeg har det hjemme spiser jeg til det blir tomt

Da får du be han prøve å bli like sunn som deg eller gjemme det bedre! :P

Da får du be han prøve å bli like sunn som deg eller gjemme det bedre! :p
ja jeg prøver!!! han mener han gjemmer det godt men det vises jo tvert jeg åpner skapet/kjøleskapet!! :p også lir jeg dritsur på han når han kommer hjem og jeg har spist opp sjokoladen hans! (A) så teit..haha :D

Jeg har prøvd to dietter, og har ikke gått opp igjen da jeg ga meg. ;)

Hvis du i utgangspunktet har et dårlig kosthold med mye sukker og annen dritt(som jeg hadde). Så nytter det ikke å gå på diett noen uker for å så gå tilbake til gamle vaner. Da legger man på seg igjen! ;) Derfor mener jeg at det må en livsstil endring til!

Hvis du i utgangspunktet har et dårlig kosthold med mye sukker og annen dritt(som jeg hadde). Så nytter det ikke å gå på diett noen uker for å så gå tilbake til gamle vaner. Da legger man på seg igjen! ;) Derfor mener jeg at det må en livsstil endring til!

Åja, var det du mente. :)
Jeg har ikke hatt det verste kostholdet, så godt mulig deter derfor jeg ikke har gått opp igjen. Dietter bruker jeg mest som en kickstart, egentlig. Helt enig i det du sier at en må endre livsstilen! :)

To andre "tips" ang slanking/legge om kostholdet:
- planlegg hva du skal spise, gjerne fra dag til dag, for da er du motivert og i siget
- planlegg utskeielsene dine. Dvs, skal du i en bursdag eller lignende, så planlegg på forhånd at du skal eks spise ett sjokoladekakestykke. Da slipper du å gå på "en smell" der du kaster innpå "alt" :oops:

Blitt litt flinkere til å planlegge ;)

Sprekker alt for ofte! :p

Hver dag :rolleyes:

Du har helt sikkert mistet muskelmasse :) og det var sikkert ikke meningen. Tipper du har økt % i fett. Ikke for å være kjip altså:)

Logisk forklaring. Her gikk jeg selv opp i vekt når jeg begynte å trene. Muskler veier mer enn fett :)

Du har helt sikkert mistet muskelmasse :) og det var sikkert ikke meningen. Tipper du har økt % i fett. Ikke for å være kjip altså:)
Mye mulig. Men har gått ned i cm også, og det er i alle fall målet på kort sikt ;) (Treninga har jeg fått begynt igjen på, så det kommer seg jo. Tror også at det hadde noe med at det totale kaloriinntaket ikke oversteg, var bare feil type kalorier. Men mulig også muskelmasse forsvant) :)

Back
Topp