Hvor ofte spiser du fisk?

jeg spiser ikke fisk. Men mannen og jenta får det ca 1-2 ganger i uka. Noen ganger flere, noen ganger ikke i det hele tatt. Kunne vært flinkere på akkurat det der.

Jeg spiser aldri, men ungene og mannen får det servert iallefall en gang i uka :)

Mest ovnstekt laks eller ørret det går i, men også torsk og sei. + fiskepinner, fiskeboller, fiskekaker, fiskegrateng osv. :P

sjelden mer enn en gang i uken.  er så dyrt!!  (ren fisk altså)

Alt for sjelden. Jeg ville helst hatt fisk hver dag, men gubben nekter. 

For min del kunne vi hatt fisk hver dag, men sambo er ikke like glad i fisk som meg..men prøver å ha det ihvertfall 1 gang i uka

1-3 ganger i uka. Varierer en del. Men prøver å ha det hvertfall en gang i uka :)

Fiskegrateng og den type ting 1-2 ganger i uka. Jeg kan ikke fordra smaken av fisk og gjør det kun for ungen sin del. 

Labambie skrev:
Fiskegrateng og den type ting 1-2 ganger i uka. Jeg kan ikke fordra smaken av fisk og gjør det kun for ungen sin del. 

Og jeg vet at industrifremstilt fiskegrateng, fiskeboller, fiskekaker osv ikke teller som fisk. 

Betraktelig mye sjeldnere enn vi burde..
Men jeg bor alene sammen med sønnen min så jeg gidder ikke diske opp med svær fiskemiddag..
Så da blir det med tanken..
dessuten liker han ikke fisk,og jeg orker ikke ta den kampen bare fordi han skal spise fisk...
burde nok gi han omega 3 vitaminer eller noe sånt... * mental memo note*

Har som mål å ha det minst en gang i uken, men det ender vel med hver andre uke ca. Min kjære er ikke så begeistret. Jeg ville helst hatt fisk hver dag, syns dete r så dyrt.

Alt for sjeldent. Samboer liker ikke fisk og jeg synes ikke det er kjekt å lage egne middager til meg selv. Blir endel makrell i tomat da :)

¤Sunshine¤ skrev:
sjelden mer enn en gang i uken.  er så dyrt!!  (ren fisk altså)

1 pakke med 4 laksefileter (ikke fryste) koster 44 kroner (ca) på rema.

Det er omtrent det samme som en 400 gram med karbonadedeig.

Vi spiser fisk minimum 2 ganger i uka. (1 med laks/ørret og en med torskefileter)

I tillegg kan det forekomme fiskeboller, fiskekaker eller annet innimellom.

Den eneste maten hvor alle spiser like godt her i huset er faktisk fisk, så da spiser ungene godt. Det er ikke alltid de gjør med annen middag. 

Tøsefaen skrev:
Veldig random, men vi spiser mye makrell i tomat da:P
Hadde fisk i dag da.

samme her!

Vi spiser altfor sjelden ren fisk. Går mest i fiskekaker o.l.
Men barna (og vi voksne) tar Tran hver dag for å kompensere slik at vi får i oss de viktige fettsyrene og D vitaminet.

Back
Topp