Hvor ofte spiser deres små?

L24

Glad i forumet
Patric spiser som en hest og har lagt på seg skikkelig. Ikke noe negativt med det men lurer bare på hvor ofte de andre på hans alder spiser..
Patric spiser rundt 100-200g mm per måltid og det går gjerne ikke mer enn 2 timer mellom hvert måltid..
Litt slitsomt for meg ettersom jeg ikke kan gi han smokk el siden han nekter å ta den. Spytter den bare ut igjen..

Lillemqnn her spiser mellom 80 og 120 ml frq 2,5.- 3. time.

Jq, må si du hqr en storspiser dq, kqn skjønne qt det er slitsomt å gi så ofte mqt. Spiser hqn så ofte på nqtten også? 

Jeg vqr redd for qt jeg gq formye mqt, men de sier jo på helsestqsjon qt det ikke går qnn å gi for mye mqt. Om de får for mye gulper de det bqre opp igjen.

Jeg ammer ca hver 3 time på natten men det varierer veldig.
Han godeste Patric gulper nesten ikke opp noe av maten heller... men mne han vokser raskt da[:D]

På dagtid spiser Eirik ganske ofte han, fordi når han ser puppen så sovner han[:D] Skikkelig puppegutt[;)] Så blir fort hver andre time, eller - gir han pupp når han er urolig og ikke har noe i bleia jeg. Han rekker jo aldri spise seg mett så[:-]

På natta får han mm på flaske som jeg har pupma natta i forveien. Rett og slett fordi jeg skal vite at han får i seg mat da. Prøvde å puppe en gang jeg, og da holdt vi på nesten hele natta fordi han spiste - sovna, var mer sulten osv....

Men når han får flaske får han ca 80 - 100 ml. Spiser det han får, men sover ikke lenger sjøl om han får masse masse mat.

Vilde spiser sånn hver 3. - 4. time - stort sett. Hun har gjerne en periode på kvelden hvor hun spiser oftere, men da sover hun gjerne 5 timer første natteøkt etterpå. Det gjør ingen ting!![;)]

spiser cirka hver 3 time.. men vet ikke hvor mye. hun har kun fått fra puppen så vet ikke helt hvor mye hun suger ut :) har lagt på seg over 800g på 3 uker så tror det er bra [:D] på natten sover hun gjerne en 6 timer før hun vil ha mat..

Marie spis ca hver 3. time. Etter klokka 21.00 går det lengre tid mellom hver gang. Da går det fort 6 tima mellom. Har ingen aning om kor mye ho spis- ho får bare pupp... Legg godt på sæ, så æ trur ho får det ho treng!

jeg gir pupp ca hver 3dje time om dagen og hver 4 time om natta.tror han trykker i seg ca 120ml...hver gang..

Back
Topp