Hvor ofte spiser dere snop/chips/kjeks o.l?

Cillia

Elsker forumet
Her har det gått over stokk og stein i det siste, har spist sjokolade HVER dag, har blitt hekta på kvikk lunsj[&:] I tillegg klarer jeg også å trykke ned diverse kjeks, og annet jeg kommer over! Dette har resultert i vektoppgang på 1,5 kilo på 1 uke!!!! Jeg MÅ slutte med denne fråtsingen[8D]

Alt for ofte [:o] Må ha ett eller annet hver dag nå.. Helst sjokolade og brus [&:]

Etter jeg ble gravid, har jeg nesten ikke rørt snop![8|]
Drikker is-te, det er vel det mest usunne jeg trykker i meg.

Sliter med oppkast/kvalme ENDA, så blir egentlig lite godis!

Frukt derimot, spiser jeg STORE mengder av!! [:D]

Egentlig gleder jeg meg litt til å få igjen godtesuget!! Før jeg var gravid, kunne jeg spise uante mengder! hehe, så dette er en ny hverdag for meg... [8D]

Her er det svangerskapsdiabetes, så blir lite snop. Ser positivt på det sånn sett da, kan ikke fråtse, for da legger snuppa på seg masse og jeg kan risikere å må starte på insulin, og DET blir ikke aktuelt [:)]

prøver å bare holde meg t helgene.
men blir ofte til at jeg bare MÅ ha litt is e.l i ukedagene og.
og hodet gir seg jo ikke før en får d.. haha

Hadde jeg hatt snop, brus,chips å pizza i hus hver dag hadde det gått ned på høykant med en gang.
Prøver å ikke spise for mye, men det er jaggu ikke lett.
Har prøvd å spise sundt.
Digger gulrot,epler,kålrot og druer men disse gir meg sinsykt mye luft i magen.
bananer får jeg halsbrann av og prøvde meg på appelsiner her en dag, men appelsinen var tørr så da heiv jeg den.

så det er vanskelig å ikke spise noe usundt då når ingenting annet sundt går an å spise uten bivirkninger.[:'(]

Huff, her har det blitt ekstremt.. Synes jeg har vært det før også, men nå er det nesten så jeg kaster gubben i bilen på natta, og befaler han til å kjøpe det jeg har lyst på...
Også de freia påskeeggene da... De er farlige de....

Alt for ofte og alt for mye. Hehe. [8D]
Jeg har aldri vært noe særlig snop menneske, helt til dess jordmoren min sa at jeg måtte være forsiktig med sukkeret igjennom svangerskapet. Hehe. Siden det MÅ jeg bare ha sukker.

Stortsett i helga, men det er av og til eg tar ein kaffi med kakaopulver på jobb for å våkne :)

ORIGINAL: Alice88

Spiser ettellerannet snop hver dag, men spiser frukt og gulerot også, så da sier jeg til meg selv at det er heeeelt greit[:D]

samme her[:)]

spiser faktisk ikke mye goderi lenger.
jippi for det hehe[:D]
men får jeg lyst på noen godt, MÅ jeg ha det[8D]

Jeg har erfart at det faktisk ikke er selve søtsuget som er værst, kjeften trenger bare rett og slett noe å slafse på... så jeg har klart meg utmerket med tyggis [:)] Men, jeg spiser godis i lange baner en dag, og vips kan det gå en uke til neste...

ORIGINAL: *eim*

hver dag[:@][&:]
skulle gjerne vært foruten, men suget er så enormt stort, spesielt på kveldstid!!!!!

uff, her også! jeg har så sjokolade- dilla for tia at det er helt sjukt! og er livredd for at lille er blitt stor på grunn av meg. ligger 18% over på vekstestimeringa. men har vært flinkere de 2 siste ukene da. klart å la være å spise hver dag- så er litt stolt [:)]

søte sambo også.. hehe.. har gitt han beskjed om at han MÅ hjelpe meg og være sterk med det der med godteri på hverdager, og ja, det lover han. men med en gang jeg sier at NÅ- vil jeg ha den og den sjokoladen så går han å henter. hehe. han sier jeg er jo gravid og må få det jeg vil! vi har desverre opparbeida oss ett stort godteriskap på kjøkkenet [&:] han får ikke til å nekte dama si når ho er gravid. hehe. spiste faktisk IKKE den sjokoladen han kom med i går kveld, den ligger fortsatt her på bordet og frister meg.. grøss..

gruer meg enormt til jeg ser de påskeeggene i butikk for da kommer jeg til å gå amokk! heldigvis er det oftest sambo som går i butikken om dagen, og han veit ikke at jeg har såå lyst på det så har unngått å fått det i hus [:D]

Stort sett bare i helgene her... Men vi får se når jeg oppdager de der påskeeggene, hvor lenge det varer da...[:D]

ORIGINAL: Cillia

Her har det gått over stokk og stein i det siste, har spist sjokolade HVER dag, har blitt hekta på kvikk lunsj[&:] I tillegg klarer jeg også å trykke ned diverse kjeks, og annet jeg kommer over! Dette har resultert i vektoppgang på 1,5 kilo på 1 uke!!!! Jeg MÅ slutte med denne fråtsingen[8D]

Har du prøvd den melkesjokoladeplaten med kvikklunsj??? [8D] FARLIG GOD!!!!!

Her blir det litt hver dag, klarer ikke la være. Men jeg spiser også mye frukt og gulrøtter og salat, så jeg tenker selv at det veier litt opp..[8|]

Brus blir det faktisk lite av, litt i helgene bare.

Hver gang jeg får lysst på sjokolade eller annet godis så tenker jeg på KRAVLENDE MAGOTT...kravlende magott som ligger oppå sjokoladen jeg har lysst på...får ikke særlig lysst på sjokolade mer da... [:)]

Masse snop og brus her også, iskald cola med isbiter også den Lion sjokoladen har jeg fått helt dilla på, jeg som egentlig ikke er no spesielt glad i sjokolade kan nesten ikke få nok av det for tida[8|][8|]

Godt å høre at det ikke bare er meg[:D] I dag har jeg vært flink og ikke spist sjokolade. Men har spist 5 seigmenner og 5 drops, og en liten eske med smurf[8D] 

Back
Topp