Hvor ofte spiser dere søtsaker?

Lille lys

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Oktoberfruene 2018
Hvor mye og ofte spiser dere søtsaker? Har begynt å crave litt dessert nesten hver kveld og får skikkelig dårlig samvittighet....

En og annen lørdag. Men jeg er mer sugen på salte snacks som popcorn, chips, nachos etc.
På kvelden craver jeg smeltet ost... [emoji13]

Hvis jeg har lyst på hver dag, så spiser jeg hver dag, men begrenser mengden.

Hehe, huff, jeg spiser nok noe søtt eller salt hver dag. Skikkelig dårlig menneske. :bag::bag: Har spist is (ispinne ol) hver dag det har vært varmt nå, og har en browniekake jeg har tatt stykker av gjennom uka og en chipspose jeg tar av litt og litt :p men spiser ikke så store mengder i det minste.

Uff, det blir nok et eller annet nesten hver dag på meg også :/ Men ikke store mengder, det blir kun kjøpt inn noe på lørdagen, og ellers er det snakk om sjokkis eller is som ligger her fra før ;p

Nå om dagen blir det nesten litt hver dag. En liten sjokolade, is eller bolle på vei hjem fra jobb. Er alltid så sulten og sliten da, så det er vanskelig å la være...

På kveldene har jeg bare lyst på brødmat og melk.

Jeg spiser det når jeg vil, men sjelden jeg vil. En lørdag i ny og ne ;)

Spiser det alt for ofte. Skikkelig lyst på sjokolade om dagen, så det blir ofte en om jeg er innom butikken. Ellers så kjøper jeg endel smågodt i helgene...huff, ikke bra :/

Spiser også hver dag, men naturlig nok begrenser det seg kraftig. Spiser endel frukt som tar av for det meste av søtsuget :)

Spiser litt hver dag her også. Men har ikke lyst på mye av gangen. Går helst i epler og bringebær. ‍♀️

Blir dessverre noe søtsaker hver dag :wtf: Men ikke mye da, og prøver å begrense det litt og heller velge frukt.

Jeg har gått fra å nesten aldri spise søtsaker, til å spise litt nesten hver dag. Spiser aldri mye, men særlig tyrkisk pepper har jeg fått cravings på... Noen dager blir det ingen eller et par, andre dager kan jeg være oppe i rundt 7 stk. Prøver å ikke spise for mye lakris. Synes det er litt greit å crave noe gravide ikke bør spise for mye av - da er det lett å ikke overdrive inntaket :)

Åh, alt for ofte. Nesten hver dag. Om ikke godis, så er det ofte et eller annet veldig usunt. Mye dårlig samvittighet og veldig redd for p legge på meg mye.

Nesten hver dag her også:bag:

Men har fått litt dilla på jordbær og vannmelon så jeg håper jeg kan få en craving på det heller, da kan jeg spise masse med god samvittighet:shy:

Back
Topp